Varför gillar inte tjejer snälla killar?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Niko Kille, 36 år

16 637 forumsinlägg

Skrivet:
3 augusti 2016 kl. 14:06
Niko Kille, 36 år

Jag är inte snäll, gilla mig.

CraxiBamdikut 30 år

2 668 forumsinlägg

Skrivet:
3 augusti 2016 kl. 14:40
CraxiBamdikut 30 år

Tjejer...ni säger att ni vill ha en kille som behandlar er rätt... men ni går bara efter badboys som behandlar er som skit medans vi andra killar bara står och kollar på, förstår verkligen inte hur många av er tänker, ni fattar väll att ni kommer bli sårade och besvikna när han hellre är med sina kompisar och är ute än att va hemma och mysa mer dig? medans andra killar skulle gjort precis vad som helst för att få vara i närheten av er, ärligt nästa gång du skriver ut på facebook "en gosig pojkvän JA tack!" tänk då på att välja killen som är bäst för dig och inte den du tycker är coolast för stunden välj en snäll kille gå på insidan och inte bara på utsidan snälla! "välj inte killen som är vackrast i världen , välj killen som gör din värld vackrast" och skit fullständigt i YOLO, gå efter LYD vilket innebär LiveYourDreams , Lämna en like om du läst allting så jag vet! skulle kännas bra! Peace out / eddie <3

Derpface Kille, 33 år

113 forumsinlägg

Skrivet:
3 augusti 2016 kl. 14:51
Derpface Kille, 33 år

Citat från Kackeyzr_:


Jak e snel gila mej

^ typ så

JcPinking Kille, 25 år

89 forumsinlägg

Skrivet:
3 augusti 2016 kl. 14:54
JcPinking Kille, 25 år

Ok... Ok.. Varför gillar inte tjejer "Snälla" Killar? Det beror helt på. Vi killar gillar inte snälla tjejer, men det är det vi hamnar med. Do you see the problem? Det finns inget svar på denna fråga, bara spekulationer och tankar. Alla tänker olika, alla gillar olika, så enkelt är det!

Kvinna Tjej, 32 år

1 363 forumsinlägg

Skrivet:
3 augusti 2016 kl. 15:09
Kvinna Tjej, 32 år

För jag gillar att få smisk

Mrdarkside Kille, 34 år

51 forumsinlägg

Skrivet:
3 augusti 2016 kl. 15:22
Mrdarkside Kille, 34 år

spank spank!

Jord 33 år

7 422 forumsinlägg

Skrivet:
3 augusti 2016 kl. 15:34
Jord 33 år

oj

Pingiserik35 Kille, 29 år

337 forumsinlägg

Skrivet:
3 augusti 2016 kl. 16:15
Pingiserik35 Kille, 29 år

jag giulllar också att få smiks

CraxiBamdikut 30 år

2 668 forumsinlägg

Skrivet:
3 augusti 2016 kl. 16:25
CraxiBamdikut 30 år

Du lär vara galen om Mrdarkside inte är ett namn som får dig att gå igång

Petitefleur 32 år

4 368 forumsinlägg

Skrivet:
3 augusti 2016 kl. 16:27
Petitefleur 32 år

för att alla män är onda

Mrdarkside Kille, 34 år

51 forumsinlägg

Skrivet:
3 augusti 2016 kl. 16:27
Mrdarkside Kille, 34 år

Citat från whiteknightPK_kung:


Du lär vara galen om Mrdarkside inte är ett namn som får dig att gå igång

i like this!

Jord 33 år

7 422 forumsinlägg

Skrivet:
3 augusti 2016 kl. 16:28
Jord 33 år

Citat från JcPinking:


Ok... Ok.. Varför gillar inte tjejer "Snälla" Killar? Det beror helt på. Vi killar gillar inte snälla tjejer, men det är det vi hamnar med. Do you see the problem? Det finns inget svar på denna fråga, bara spekulationer och tankar. Alla tänker olika, alla gillar olika, så enkelt är det!

den var bra

Niko Kille, 36 år

16 637 forumsinlägg

Skrivet:
3 augusti 2016 kl. 16:38
Niko Kille, 36 år

Citat från JcPinking:


Ok... Ok.. Varför gillar inte tjejer "Snälla" Killar? Det beror helt på. Vi killar gillar inte snälla tjejer, men det är det vi hamnar med. Do you see the problem? Det finns inget svar på denna fråga, bara spekulationer och tankar. Alla tänker olika, alla gillar olika, så enkelt är det!

Jag blir slagen och hamnar i skadliga beteenden med alla brudar jag träffar. Vart hittar du dessa snälla tjejer?

Pantflaska Tjej, 25 år

17 forumsinlägg

Skrivet:
3 augusti 2016 kl. 16:46
Pantflaska Tjej, 25 år

Jag älskar snälla killar! Speciellt om dem är nördiga... *dreglar a lil bit*

Jord 33 år

7 422 forumsinlägg

Skrivet:
3 augusti 2016 kl. 16:56
Jord 33 år

Citat från GalaxyBird:


Jag älskar snälla killar! Speciellt om dem är nördiga... *dreglar a lil bit*

den var bra :)


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet