Varför gillar inte tjejer snälla killar?
För att "snällhet" innebär inte att man är skyldig att ligga med personen ":)"
alltså vilket jävla GNÄLL
Citat från systembolaget:
alltså vilket jävla GNÄLL
Vem, utöver dig, gnäller de senaste 5-6 sidorna?
"Varför gillar inte tjejer snälla killar?"
Ba what? Klart de gör. Överallt hela tiden.
ahahaha den här tråden är guld! :,)
Finns det snälla killar?
Håll käften och sluta gråt
Citat från PelleXD:
[i]Citat från ALittleTwisted:
Finns det snälla killar?
Nej.
Haha, varför fråga? Jag visste ju svaret.
Har hört från vissa tjejer att dom inte diggar mer snälla och timida grabbar pga att dessa killar är för mjuka i sängen. Fuckboys/badboys är alltså mer hårdhänta och dominanta och det är attraktivt och sexigt. Men det är bara något jag läst.
Definiera "badboy". Är det en grabb som slår sin tjej eller en snubbe som bankar på snubbarna som är på din tjej?
Citat från Xanies:
Definiera "badboy". Är det en grabb som slår sin tjej eller en snubbe som bankar på snubbarna som är på din tjej?
Om du frågar mig så hade jag nog inte sagt någon av dom två exemplen. En badboy är väl tänkt som en modig snubbe som vågar ta plats, säga vad han tycker oavsett vad han får för gensvar, bryter mot typiska "ordningsregler" och social etikett. Rebellisk, vågad, robust, risktagare, klär sig väl och lever lite som karaktärer/skådisar som James Dean, Christian Grey, Ryan Gosling i Crazy Stupid Love etc. Sen i och med att han är mer modig och fearless kan jag tänka mig att han är villig att försvara sin tjej till varje pris, eller göra exempel av någon kille som försöker konkurrera med honom om henne, skulle han känna sig territorisk.
"Om jag är snäll mot en tjej så måste hon vilja ha sex med mig, annars är hon en dum bitch som bara jagar badguys >:(((((((("
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet
