Varför gillar inte tjejer snälla killar?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Manskensgatan 31 år

4 745 forumsinlägg

Skrivet:
1 september 2015 kl. 02:46
Manskensgatan 31 år

Citat från Milen:


Citat från Radhusdisco:

Hatar självutnämnda snälla killar, de är verkligen de värsta. Toppen av asen är de som tror att de är gentlemän/nobbelriddare/osv.
Säkert inte ALLA snälla killar, fast har bara stöt på rasistiska kvinnohatare inom den gruppen.


Alfahannar som ser kvinnor som sex-varor och behandlar kvinnor som skit är inte så sexigt heller.


Verkligen inte de är av samma skrot och korn.

Zac Kille, 36 år

9 478 forumsinlägg

Skrivet:
1 september 2015 kl. 13:03
Zac Kille, 36 år

Har nog inte träffat en tjej som inte föredrar en snäll kille över en idiot. Men det är som många tidigare påpekat kan man fortfarande vara framåt, utåtriktad, social, självsäker och samtidigt snäll.

De flesta som klagar på att tjejer inte vill ha snälla killar är väl helt enkelt för mesiga.

Apskaft Kille, 38 år

37 forumsinlägg

Skrivet:
1 september 2015 kl. 13:33
Apskaft Kille, 38 år

Haha, allvarligt, är denna tråden fortfarande vid liv!?

FunnyHell Tjej, 29 år

95 forumsinlägg

Skrivet:
1 september 2015 kl. 13:51
FunnyHell Tjej, 29 år

Som sagt så kan det vara tråkigt om man är För artig, men alla är ju olika så jag antar att du inte träffat rätt brud än ^^

Demonstration Tjej, 30 år

252 forumsinlägg

Skrivet:
1 september 2015 kl. 13:56
Demonstration Tjej, 30 år

Citat från Askyl:


Har nog inte träffat en tjej som inte föredrar en snäll kille över en idiot. Men det är som många tidigare påpekat kan man fortfarande vara framåt, utåtriktad, social, självsäker och samtidigt snäll.

De flesta som klagar på att tjejer inte vill ha snälla killar är väl helt enkelt för mesiga.


This ^

internetattractive Tjej, 29 år

186 forumsinlägg

Skrivet:
1 september 2015 kl. 14:00
internetattractive Tjej, 29 år

lmao @ den här tråden

mosadigelkott Tjej, 26 år

41 forumsinlägg

Skrivet:
1 september 2015 kl. 16:27
mosadigelkott Tjej, 26 år

oj vad ont i huvudet jag gick av den här tråden lmao

pingu 29 år

5 257 forumsinlägg

Skrivet:
1 september 2015 kl. 16:29
pingu 29 år

Gillar inte killar öht
ayy

gemigfrid Tjej, 31 år

1 869 forumsinlägg

Skrivet:
1 september 2015 kl. 16:31
gemigfrid Tjej, 31 år

en för alla, alla för en

heaton2001 60 år

4 262 forumsinlägg

Skrivet:
1 september 2015 kl. 17:19
heaton2001 60 år

Killar kan iofs dra åt helvete

Javligtnegativ 29 år

2 815 forumsinlägg

Skrivet:
1 september 2015 kl. 17:37

Citat från heaton2001:


Killar kan iofs dra åt helvete

Hahahahaha du vet hur jag tänker :O

Invoker Kille, 31 år

3 315 forumsinlägg

Skrivet:
1 september 2015 kl. 17:56
Invoker Kille, 31 år

för att edgi bois e koolt

gemigfrid Tjej, 31 år

1 869 forumsinlägg

Skrivet:
1 september 2015 kl. 18:16
gemigfrid Tjej, 31 år

jag e egd!

Daybreak Kille, 34 år

898 forumsinlägg

Skrivet:
1 september 2015 kl. 18:34
Daybreak Kille, 34 år

Min erfarenhet är väl att självutnämnda "snälla" killar inte alltid är så jävla snälla i verkligheten utan beter sig som om de är berättigade till allt de vill ha och skyller ifrån sig på omgivningen när de inte får det.

BEOWULF Kille, 38 år

9 889 forumsinlägg

Skrivet:
15 september 2015 kl. 22:50
BEOWULF Kille, 38 år

För att snälla killar tenderar att placera sina egna behov allra sist, under alla omständigheter. Han låter människor i omgivningen totalt köra över honom. Om hans granne kraschar in bilen genom köksfönstret och grannen säger "Jag har inte pengar att betala dig, är det ok om vi glömmer det här?" kommer den snälla killen säga att det är okej medan flickvännen står i närheten och undrar varför hon blivit ihop med en sån jävla mes.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet