Varför gillar inte tjejer snälla killar?
Asså lägg bara av! Snälla.
HAHAHAHA
Citat från Startochslut:
Och du tror inte det finns lika många "beta kvinnor" om man använder ditt språk? Du tänker säkert "ah shit ingen modell vill ju ligga med mig vafan, så orättvist" och sen dissar du resten av alla tjejer för dom inte är tillräckligt snygga för dig? Kan inte tro för en sekund att du inte skulle kunna få ligga (om det är det som du så tvunget måste göra) om du sänkte din standard och gav "beta kvinnor" en chans.
Jag har till och med provat att stöta på krymplingar, väldigt överviktiga tjejer och nerd aspies tjejer. Jag kan garantera dig att jag inte har någon som helst "standard". Men det är ju inte tjejens kroppsform eller ansiktsdrag som bestämmer deras preferenser. En ful kille är så otroligt mycket mindre värd än en ful tjej i samma ålder. Därmed alla dessa 26+ manliga oskuldswizards. Samtidigt som de flesta 26+ kvinnor, problembarn eller inte oftast har haft några snoppar inuti sig i alla fall.
Lol det går knappt att jämföra mannen. Det sista man vill vara i livet är neckbeardbeta.
Jag har till och med provat att stöta på krymplingar, väldigt överviktiga tjejer och nerd aspies tjejer. Jag kan garantera dig att jag inte har någon som helst "standard". Men det är ju inte tjejens kroppsform eller ansiktsdrag som bestämmer deras preferenser. En ful kille är så otroligt mycket mindre värd än en ful tjej i samma ålder. Därmed alla dessa 26+ manliga oskuldswizards. Samtidigt som de flesta 26+ kvinnor, problembarn eller inte oftast har haft några snoppar inuti sig i alla fall.
Lol det går knappt att jämföra mannen. Det sista man vill vara i livet är neckbeardbeta.[/i]
Skaffa ett husdjur och spara dina tårar i en burk, jobba - ät - skit - sov tills du dör då.
Nehh nu orkar jag inte längre har nog fått en överdos av idioti idag.
Citat från Startochslut:
Skaffa ett husdjur och spara dina tårar i en burk, jobba - ät - skit - sov tills du dör då.
Detta är indeed min plan. Men tänkte först försöka samla lite betahannar. Så jag i alla fall får lite vänner. Jag vill så gärna bli bundis med dem och visa dem min uppskattning!
Citat från Hermit:
På samma sätt som en man kan vara en riktig jävla douche kan även en kvinna vara. Du borde kanske gå ut och hitta en trevlig individ istället för att döma utefter hens utseende?
Citat från Hermit:
Citat från Startochslut:
Och du tror inte det finns lika många "beta kvinnor" om man använder ditt språk? Du tänker säkert "ah shit ingen modell vill ju ligga med mig vafan, så orättvist" och sen dissar du resten av alla tjejer för dom inte är tillräckligt snygga för dig? Kan inte tro för en sekund att du inte skulle kunna få ligga (om det är det som du så tvunget måste göra) om du sänkte din standard och gav "beta kvinnor" en chans.
Jag har till och med provat att stöta på krymplingar, väldigt överviktiga tjejer och nerd aspies tjejer. Jag kan garantera dig att jag inte har någon som helst "standard". Men det är ju inte tjejens kroppsform eller ansiktsdrag som bestämmer deras preferenser. En ful kille är så otroligt mycket mindre värd än en ful tjej i samma ålder. Därmed alla dessa 26+ manliga oskuldswizards. Samtidigt som de flesta 26+ kvinnor, problembarn eller inte oftast har haft några snoppar inuti sig i alla fall.
Lol det går knappt att jämföra mannen. Det sista man vill vara i livet är neckbeardbeta.
om george clooney hade skrivit de saker som du skriver i den här tråden, och sen försökt haffa fiffi, så hade jag också nekat honom. allt handlar liksom inte om utseende, som du får det att verka. och utifrån vad jag kan se från din profilbild så har du ett bra ansikte, men utifrån the content of your posts så är din personlighet bajs. inte undra på att du blir ratad när du snackar så mycket skit helatiden överallt
Alltså för helvete.
Citat från Hermit:
Vi har INGEN chans.
Anledningen till att du inte har någon chans är väl MÖJLIGTVIS för att du uppenbarligen har en jävligt rutten kvinnosyn, häver ur dig misogyni, verkar se sex och relationer som någon sorts rite of passage for cavemen och använder ord som "parningsvärld" och "beta-" och "alfahannar"?
Nä, måste vara kvinnornas fel :DDD
Citat från Hermit:
Detta är indeed min plan. Men tänkte först försöka samla lite betahannar. Så jag i alla fall får lite vänner. Jag vill så gärna bli bundis med dem och visa dem min uppskattning!
Hallå. Hur mår du, på riktigt?
Citat från horskaft:
om george clooney hade skrivit de saker som du skriver i den här tråden, och sen försökt haffa fiffi, så hade jag också nekat honom. allt handlar liksom inte om utseende, som du får det att verka. och utifrån vad jag kan se från din profilbild så har du ett bra ansikte, men utifrån the content of your posts så är din personlighet bajs. inte undra på att du blir ratad när du snackar så mycket skit helatiden överallt[/i]
Jag är en ful jävel tyvärr (därmed den svartvita bilden) och tjejer har alltid hatat mig och känt brist på empati mot mig tyvärr. Kommer alltid minnas då jag blev tvingad att slicka skosulorna på de storväxta grabbarna i 6:an, i rädsla för att bli misshandlad om jag inte gjorde det. Jag var så kortvuxen på den tiden då alla andra grabbar drog iväg på längden. Jag blev skolans skrattobjekt. Jag minns alla tjejer som bara satt och tittade på när jag blev förtryckt. Jag förstår att de inte ville ingripa. Men att de inte ens berättade för lärare var tungt. De få personer som stöttade mig genom mina värsta stunder var män. Inga jämnåriga tjejer gav mig sympati, just för att jag var så beta man kan bli.
Tyvärr är det inte annorlunda idag i högskolan. Det är inte som att jag går runt och pratar om mina åsikter öppet i skolan. Men likväl blir jag HÅRT ratad. Även i grupparbeten. De vill så gärna slippa mig. Killarna i min ålder verkar ha mer hjärta, även äldre lärare och lärarinnor. Men ni jämnåriga tjejer är hårda mot killar som mig. Även fast jag aldrig önskat något mer än att bli behandlad som de andra killarna ni möter :/.
Vi betagrabbar får ju mycket tid övers eftersom vi är så ensamma till annat att vi observerar mönstren liksom. Så vilken typ av man är värd något? Mitt svar hade varit: WhiteFireAlienOG. Här har du en kille ingen cistjej hade sagt nej till. En mänsklig Gud kan man säga.
^ Förlåt men blir seriöst rädd av det du skriver.
Kan du snälla bara sluta tro att kvinnor är onda för att de inte särar på benen framför dig SNÄLLA.
Orkar inte ens hejdå
Det tycker jag inte att tjejer ska göra för mig. Jag har ofta nämnt min åsikt att tjejer inte har några som helst krav på att "ge sex" till någon (annan än de vill.) Jag vill bara inte se andra betagrabbar bli använda och hamna i utsatta situationer. Måste dock bege mig någon annanstans än denna tråden för att nå ut till dem. Men de få grabbar som läser den kanske får sig en funderare om de läser alla mina inlägg. Alltför många betagrabbar blir friendzonade och detta hade varit okej, problemet är att de är aldrig tjejens vän på lika villkor (och JA även fast sex är uteslutet kan inte en tjej bry sig om en ovärdig grabb lika mycket som han bryr sig om henne. Inte när killen har för låg samhällsstatus.) Jag vill varna dem så de inte gör misstag som jag gjort. De löper en sån risk att bli utnyttjade för pengar och praktiska tjänster. Jag vill bara att de ska sluta försöka med romantik.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet