Vår gemensamma relationsdagbok 2.0
Imorgon kommer bli bra. Torsdag kanske också bli bra. Jag hoppas på det, iallafall! Vill ju pussas lite.
Alltså, har knappt träffat dig alls, men ändå så skiner du upp varenda gång du ser mig?
vad är detta
är så nere på livet just nuuuuuuuuuuuuu
hon är bäst, så äre
Åh vad bra jag mår. Fattar typ inte
tyngden i bröstet
Börjar må bättre igen
Saknar pojkvännen.
Dra åt helvete, jag orkar fan inte med dig längre. Du kan vela fram och tillbaka hur mycket du vill, men jag kommer inte bry mig längre.
vill typ inte prata med någon alls :)
Tänker på dig, men bara lite.
tack för påminnelsen om att jag e dum i huvudet
para e nice
Jag hade glömt bort vilken frihet en longboard kan ge. Jag minns det nu.
nice saker e nice
typ
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet