Vår gemensamma relationsdagbok 2.0
Fucking saknar dig och det har bara gått några timmar sedan jag var med dig
jag vill gå på promme med dig right now
När det går timmar utan att han ser mina meddelanden blir jag alltid så orolig över att han ska ha blockat mig... Hoppas inte det är så :/
äter glasss
vill kramas lol
vill verkligen inte vara ensam ikv :--)
Pv är på balen, själv skriver man på en muntlig redovisning på tyska och tittar på esc med hans föräldrar. Rätt soft ändå.
är jätteuttråkad och ensam och har ont i magen pga har ätit för mycket chips
:(
livet
och så kommer natten och med den ångesten.
Edit: Sån jävla tur att tumblr och ESC är en sån fantastisk kombo att jag i alla fall skrattar
Edit 2: tänker vara så självgod över min egen humor att jag lämnar denna här http://thelostlife.tumblr.com.
Så JÄVLA underbart när ens vänner lovar att dra med en på fest och att de ska höra av sig men istället åker iväg på fest utan en, blir stupfulla och fyllesmsar "oj glömde"
Tack :) Verkligen :)
Hahahah nej varför vann vi (--:
Well.. alla jag får en crush på skiter i mig. Kanske ska ta och lägga skiten på hyllan.
Fan vad sjukt att vi vann?????!?!?
Hittade bilder från hans student förra sommaren, saknar den tiden, jag skulle inte fortsatt kolla på bilderna.
Saknar honom och det gör ont, och nu hatar han mig haha, asnajs.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet