Vår gemensamma relationsdagbok 2.0
Lördags ångest.
Vill ha en varm dusch, sushi och hårt sex.
Får nöja mig med en dusch.
Varför har inte jag lagt mig än för?
Vi somnade med kläderna på igår.
jag vaknade genomsvettig med mascara i hela ansiktet och det första som kom ut ur hans mun var 'jag fattar inte hur man kan vara så vacker'.
Åh.
Färgar armhålehåret lite lila
ska köpa födelsedagspresent till min pojkvän nu och det är läskigt. tänk om han inte gillar den, haha!
UNG VÄNSTER VEGAN JIHAD <3 ISIS!
Snart ska jag till systemet, det skålar vi för
gör alltid fel herregud
Min urinvägsinfektion är almost gone sen jag köpte medicinen igår <333 dyrt var det dock.
Är lite smått bakis med, bleh
Det är jobbigt att mina enorma trustissues går ut över den jag verkligen älskar.
Vill bara vara försiktig typ.
Idag är jag helt tom. Varken glad eller ledsen, men ändå mer ledsen än glad. Egentligen vill jag bara prata med dig hela dagen...
Yay..... Livet suger
Äh, men vafan. Det gick ju så bra fram tills igår och så fick jag någon jävla fjuttig flipp i huvudet? Skärp dig!
Jag fixar detta, bara kör på som vanligt. Andas. Det blir bra. (:
Kan inte nån bara komma hit med pommes och milkshake från donken, så sugen.
Spyr på livet idag och har ångest, saknar honom även lite idag.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet