Vår gemensamma relationsdagbok 2.0
Jag måste komma ihåg att ens sexuella/romantiska värde är förutbestämt sedan ens födsel. Det är därför jag har gått sexlös i 24 år och blivit mestadels dåligt behandlad i vuxenlivet, och det är därför mina mobbare från grundskolan och gymnasiet frodas även idag där de har stora vänskapskretsar, har haft massvis med sex och flera långvariga förhållanden. Det är för att de har högre mänskligt värde än mig pga deras vackrare utseende. Mina mobbare vann även i slutändan och jag kommer att lida i ensamhet och misär tills jag dör medan de istället fullkomligt skriker ur i extas varje natt när de har sex. Det här är en värld där de starkare segrar även om de är onda.
Det är bara så jävla synd att min mor inte tog abort. Hon hade då stoppat ett liv av onödigt lidande.
Edit: En till grej. Det är killens roll att ta första steget när kontakt vill ske mellan en kille och tjej, han ska vara initiativtagande och tydlig med vad han vill, hon ska passivt invänta och inte göra mer än att visa några tafatta tecken på att hon är intresserad av honom. De flesta människor förhåller sig till dessa könsroller och tycker att de är bra. Cistjejer är ofta ynkryggar när det gäller att visa att man vill ha en kille romantiskt.
DontGetCucked, kan du bara lägga av eller? Sluta grina, snälla. Du får inte ligga, vi har fattat det. Men det är väl inte så jävla konstigt med tanke på hur du håller på. Och nej mannen ska inte alltid ta första steget osv, sluta dra alla över en kant. Trodde denna shitstormen dog igår -.-
Sex är förhelvete inte allt.
Citat från Ben:
DontGetCucked, kan du bara lägga av eller? Sluta grina, snälla. Du får inte ligga, vi har fattat det. Men det är väl inte så jävla konstigt med tanke på hur du håller på. Och nej mannen ska inte alltid ta första steget osv, sluta dra alla över en kant. Trodde denna shitstormen dog igår -.-
Sex är förhelvete inte allt.
TACK<333
Citat från Ben:
DontGetCucked, kan du bara lägga av eller? Sluta grina, snälla. Du får inte ligga, vi har fattat det. Men det är väl inte så jävla konstigt med tanke på hur du håller på. Och nej mannen ska inte alltid ta första steget osv, sluta dra alla över en kant. Trodde denna shitstormen dog igår -.-
Sex är förhelvete inte allt.
Vad snackar du om? Om man inte har sex så är man praktiskt taget inte människa. Det vet väl alla?
Citat från Anal_Judit:
Citat från Ben:
-------------------------------------------
Vad snackar du om? Om man inte har sex så är man praktiskt taget inte människa. Det vet väl alla?
:'D
känslan när ens ena polare i mitt gäng jag tävlar med börjar hänga och ragga på mitt ex på 3 månader och det slutar med att de träffas och är på g? vet inte om jag ska skratta åt dem eller mörda någon i min moralilska
Idag är en bra dag
Citat från Ben:
DontGetCucked, kan du bara lägga av eller? Sluta grina, snälla. Du får inte ligga, vi har fattat det. Men det är väl inte så jävla konstigt med tanke på hur du håller på. Och nej mannen ska inte alltid ta första steget osv, sluta dra alla över en kant. Trodde denna shitstormen dog igår -.-
Sex är förhelvete inte allt.
Mitt klagande är inte mindre legitimt än alla andra här som gnäller över sina ex eller frånvarande partners. De är minst lika repetitiva. Jag har rätt att få ventilera! Det är min relationsdagbok också! Ignorera mig om du inte gillar att läsa mina inlägg.
alltså vad är dettaa mina leder gör så jävla ont igen
säg inte att jag ska behöva ta de där sprutorna ändå
Citat från DontGetCucked:
Citat från Ben:
DontGetCucked, kan du bara lägga av eller? Sluta grina, snälla. Du får inte ligga, vi har fattat det. Men det är väl inte så jävla konstigt med tanke på hur du håller på. Och nej mannen ska inte alltid ta första steget osv, sluta dra alla över en kant. Trodde denna shitstormen dog igår -.-
Sex är förhelvete inte allt.
Mitt klagande är inte mindre legitimt än alla andra här som gnäller över sina ex eller frånvarande partners. De är minst lika repetitiva. Jag har rätt att få ventilera! Det är min relationsdagbok också! Ignorera mig om du inte gillar att läsa mina inlägg.
Dock skillnad att klaga på sitt ex och att klaga på hela kön. Jag får inte heller ligga, men inte fan grinar jag om det här.
känner mig 100% värdelös och har egentligen inte så mycket livslust kvar. vill mest ligga i min säng och låtsas att jag inte existerar men har nu planerat aktiviteter hela dagen för vad gör man inte för att låtsas att man mår ok
Citat från DontGetCucked:
Citat från Ben:
DontGetCucked, kan du bara lägga av eller? Sluta grina, snälla. Du får inte ligga, vi har fattat det. Men det är väl inte så jävla konstigt med tanke på hur du håller på. Och nej mannen ska inte alltid ta första steget osv, sluta dra alla över en kant. Trodde denna shitstormen dog igår -.-
Sex är förhelvete inte allt.
Mitt klagande är inte mindre legitimt än alla andra här som gnäller över sina ex eller frånvarande partners. De är minst lika repetitiva. Jag har rätt att få ventilera! Det är min relationsdagbok också! Ignorera mig om du inte gillar att läsa mina inlägg.
Jag är med dig. Finns väl ingenting här som är mer eller mindre värt att ventilera. Även om jag inte håller med dig, så är dina inlägg lika mycket värda att ventilera som mina!
Citat från Ben:
Dock skillnad att klaga på sitt ex och att klaga på hela kön. Jag får inte heller ligga, men inte fan grinar jag om det här.
Hur lång är du? Är du över 190cm?? Är din penis över 20cm?? Är du rik?? Har du sexpack? Beter du dig som en douche mot alla kvinnor? Är du trevlig och socialt kompetent med alla värderingar på rätt ställe???
Om svaren är nej, nej, nej, nej, nej,och ja så är det inte så konstigt att du inte får ligga!!
Mvh ciskvinna
Citat från Logiskt:
Citat från Ben:
[I]Dock skillnad att klaga på sitt ex och att klaga på hela kön. Jag får inte heller ligga, men inte fan grinar jag om det här.
Hur lång är du? Är du över 190cm?? Är din penis över 20cm?? Är du rik?? Har du sexpack? Beter du dig som en douche mot alla kvinnor? Är du trevlig och socialt kompetent med alla värderingar på rätt ställe???
Om svaren är nej, nej, nej, nej, nej,och ja så är det inte så konstigt att du inte får ligga!!
Mvh ciskvinna
Hahaha <3
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet