Vår gemensamma relationsdagbok 2.0
Do. Not. Fucking. CRY!
Citat från molly:
Citat från DontGetCucked:
jag har rätt i allt jag säger
Bild: https://38.media.tumblr.com/7d024280e3d3ae27804472427d49dc91/tumblr_inline_naspby97Wd1stptvm.gif
Bild: http://ak-hdl.buzzfed.com/static/enhanced/web05/2012/10/2/20/anigif_enhanced-buzz-13418-1349223535-0.gif
Bild: http://25.media.tumblr.com/a6abc7696326d5b970f5b37c7ba9f2ec/tumblr_mhgcc35eDL1qg4yt3o1_500.gif
Bild: http://38.media.tumblr.com/9da4b163db9e52b21341cddc31f8515f/tumblr_mnvzxhDrKx1rzxujso1_r1_500.gif
<3
It's all good! Vi träffas imorgon.
Känner mig som världens slusk, vill ha duschen tillbaka
Citat från DontGetCucked:
De flesta par har sex minst ett tusen gånger per år.
Du påstår alltså att i de flesta förhållanden umgås de varje dag och knullar då i snitt 2,73 gånger per dag?
Snygg verklighetsuppfattning.
Det går fan inte bra. Inte alls.
Snart hemma.
Snart.
Fan
för första gången på 3 år så har jag ingen main kk :(((( det är fan skitdrygt att inte kunna smsa/ringa någon så fort man behöver ligga
hur ska jag klara mig :(
hahaha asså <33 ^
Klarar inte ens av att svara på det hen skriver pga inbillar mig att hen avskyr mig haha. Kan jag bara sluta eller.
är så känslig hatar mig sj håller på att börja gråta på tåget
Vad gör man åt att den man är kär i bara håller en kvar för att den inte vågar säga att det är slut?
dumpar den
Suger att man är kär dåra...
Äsch, man kan tänka och agera rationellt även om man är kär.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet
