Vår gemensamma relationsdagbok 2.0

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
itsthemusic Tjej, 30 år

9 271 forumsinlägg

Skrivet:
17 juni 2015 kl. 15:13
itsthemusic Tjej, 30 år

Förstår inte varför han så gärna vill att jag ska säga what's on my mind trots att han egentligen inte vill veta. Han vet precis vad som kommer sägas. Han bryr sig ju inte egentligen.

Penisryttaren Tjej, 34 år

40 forumsinlägg

Skrivet:
17 juni 2015 kl. 15:19
Penisryttaren Tjej, 34 år

är kär i typ 5 stycken, hihihi, ska bli tsm med allihopa hihii

PLOMP Tjej, 34 år

6 200 forumsinlägg

Skrivet:
17 juni 2015 kl. 15:39
PLOMP Tjej, 34 år

Det känns så negativt i den här tråden.
Jag har inte vart grinig eller på dåligt humör sen i torsdags, dvs snart en vecka. Det har inte hänt på väldigt många år.
Har haft typ astaggade fyllor iaf dom tre senaste helgerna, blir så glad av att vara glad så det slår typ slint, men jag är glad ändå!
Fan vad kul!

XANARCHY Tjej, 26 år

4 893 forumsinlägg

Skrivet:
17 juni 2015 kl. 16:03
XANARCHY Tjej, 26 år

min bikini kom idag, är så glad

Liffan Kille, 35 år

1 972 forumsinlägg

Skrivet:
17 juni 2015 kl. 16:09
Liffan Kille, 35 år

Jag är 24 år och fortfarande en jätteung liten pojke i kroppen. Det finns 13-åringar som är mer maskulina än mig. När ska jag få utvecklas till en man med ordentlig kroppsbehåring? Antagligen då jag är typ 50, men då spelar det inte någon roll längre. Jag förlorade det genetiska lotteriet så jävla hårt. Ett fullständigt värdelöst skal att leva igenom, no wonder kvinnor ratar mig. Så jävla uselt utseende.

S0meday Tjej, 28 år

2 244 forumsinlägg

Skrivet:
17 juni 2015 kl. 16:27
S0meday Tjej, 28 år

Längtar tills jag tar studenten så jag lämna den här delen av Sverige, vill neråt i landet...

Invoker Kille, 31 år

3 315 forumsinlägg

Skrivet:
17 juni 2015 kl. 16:50
Invoker Kille, 31 år

Känner mig så brutalt äcklig det bara går att bli, gr8.

Invoker Kille, 31 år

3 315 forumsinlägg

Skrivet:
17 juni 2015 kl. 16:51
Invoker Kille, 31 år

Citat från DontGetCucked:


Jag är 24 år och fortfarande en jätteung liten pojke i kroppen. Det finns 13-åringar som är mer maskulina än mig. När ska jag få utvecklas till en man med ordentlig kroppsbehåring? Antagligen då jag är typ 50, men då spelar det inte någon roll längre. Jag förlorade det genetiska lotteriet så jävla hårt. Ett fullständigt värdelöst skal att leva igenom, no wonder kvinnor ratar mig. Så jävla uselt utseende.

Fyi, kroppsbehåring är bara a pain in the ass. Du anar inte hur avis jag är på er som slipper skiten.

istid Kille, 31 år

1 346 forumsinlägg

Skrivet:
17 juni 2015 kl. 16:58
istid Kille, 31 år

vill ej finnas i den här äckliga kroppen fyfan

Ponyo Tjej, 29 år

1 063 forumsinlägg

Skrivet:
17 juni 2015 kl. 17:05
Ponyo Tjej, 29 år

Fri efter två år. Den här sommaren kommer att bli så himla skön. Äntligen kan jag få slippa det där mörka molnet av depression och bara satsa på mig själv och inte tyngas ner av honom. Ska fan ta och ligga järnet!!

gemigfrid Tjej, 31 år

1 869 forumsinlägg

Skrivet:
17 juni 2015 kl. 17:35
gemigfrid Tjej, 31 år

ska dra och träffa min hoe och mysa

Dorra Tjej, 29 år

7 359 forumsinlägg

Skrivet:
17 juni 2015 kl. 17:38
Dorra Tjej, 29 år

matkoma dör

Invoker Kille, 31 år

3 315 forumsinlägg

Skrivet:
17 juni 2015 kl. 17:39
Invoker Kille, 31 år

Har snart inte ätit mer än Yoghurt på 24 timmar, känner ingen lust för mat alls.

Liffan Kille, 35 år

1 972 forumsinlägg

Skrivet:
17 juni 2015 kl. 17:53
Liffan Kille, 35 år

Att jobba som en drönare är vad som står på tapeten resten av sommaren nu, tills det är dags för nästa vansinnesår av studier med människor jag hatar eftersom att de är imbeciller. Note to self: Helt sjukt hur jag bara haft sex 3 gånger i mitt liv när en alphadouche toppar det på ett enda dygn med upp till 10 olika tjejer samtidigt, de äger i princip harems pga sitt sexuella värde. Endast 3 gånger! På hela 24 år. Det är helt jävla ofattbart vad misslyckat mitt liv är. De flesta par har sex minst ett tusen gånger per år. Går inte ens att jämföra min usla levnadsstandard och brist på livsnjutning med deras himmelrike.

Edit: Vet att du syftar på mig molly. Tyvärr så är jag väldigt väldigt lydig enligt ECs riktlinjer och det jag skriver är mycket välformulerat. Det är bara att hålla utkik efter off topic eller små överträdelser så kan du trycka på den där bannknappen och "ta bort mig härifrån". Grejen är den att det är rättvist att ha kvar mig för att jag har rätt i allt jag säger och det är just därför jag driver mitt korståg här. För att påverka och skipa rättvisa. Den goda sidan vinner alltid i slutändan!

molly Tjej, 34 år

11 279 forumsinlägg

Skrivet:
17 juni 2015 kl. 17:54
molly Tjej, 34 år

Jag fullkomligt bildligen KRÄKS över specifically en EC-medlem och det gör mig seriöst illa till mods att jag inte kan bara banna hen för att vara ett as då hen egentligen inte gjort något annat än ha helt skeva ofattbart idiotiska åsikter och intressen. ÅH snälla någon för EC genom nån slags skärseld. Rid me of them.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet