Vår gemensamma relationsdagbok 2.0

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
MalvinaBleh Tjej, 31 år

727 forumsinlägg

Skrivet:
16 juni 2015 kl. 15:28
MalvinaBleh Tjej, 31 år

Nää, va, hah, aahh, eeeeh, vena... <3

Eldfluga Tjej, 31 år

2 040 forumsinlägg

Skrivet:
16 juni 2015 kl. 15:39
Eldfluga Tjej, 31 år

Äntligen återförenad med min bas och sitter och spela Kent i solstrålarna som kommer genom rutan.

maze Tjej, 24 år

943 forumsinlägg

Skrivet:
16 juni 2015 kl. 15:42
maze Tjej, 24 år

går sönder

Ronni Tjej, 28 år

1 807 forumsinlägg

Skrivet:
16 juni 2015 kl. 15:54
Ronni Tjej, 28 år

när någon letar efter ens brister och ser inte att man faktiskt försöker

Zac Kille, 36 år

9 478 forumsinlägg

Skrivet:
16 juni 2015 kl. 15:58
Zac Kille, 36 år

Känner mig som en gud.

Dags att spela bas!

Liffan Kille, 35 år

1 972 forumsinlägg

Skrivet:
16 juni 2015 kl. 15:58
Liffan Kille, 35 år

Längd och ett vackert utseende är det enda som betyder något.

Cyan Tjej, 28 år

3 123 forumsinlägg

Skrivet:
16 juni 2015 kl. 16:01
Cyan Tjej, 28 år

håller inte med

VELVET Tjej, 30 år

2 170 forumsinlägg

Skrivet:
16 juni 2015 kl. 16:01
VELVET Tjej, 30 år

Varför tycker jag plötsligt att bebisar är söta och förlossningar kanske inte det äckligaste som finns?? Nej nej NEJ

Sober Kille, 32 år

307 forumsinlägg

Skrivet:
16 juni 2015 kl. 16:08
Sober Kille, 32 år

aaa nee fan. skit i de, just ja!

Prinsen 29 år

2 713 forumsinlägg

Skrivet:
16 juni 2015 kl. 16:13
Prinsen 29 år

Ser ut som en druggie, men så får det vara för stunden

Invoker Kille, 31 år

3 315 forumsinlägg

Skrivet:
16 juni 2015 kl. 16:27
Invoker Kille, 31 år

Citat från Kentpoppare:


när man blir dissad av ett föredetta ligg i skulle du kunna ha sex med personen ovanför dig-tråden :'(

ppl gon be salty

Ronni Tjej, 28 år

1 807 forumsinlägg

Skrivet:
16 juni 2015 kl. 16:39
Ronni Tjej, 28 år

Hur lär man sig att leva med sig själv

supermaan99 Kille, 27 år

22 forumsinlägg

Skrivet:
16 juni 2015 kl. 16:57
supermaan99 Kille, 27 år

Vad fan ska man göra åt att man är kär i någon som inte beter sig som att den bryr sig om en fast när man frågar så säger den att den gör det? Och varje gång man frågar varför så säger den att det är för att man själv inte försöker när man gör allt i sin makt för att det ska bli bra? Pallar inte längre.

Calle Kille, 30 år

171 forumsinlägg

Skrivet:
16 juni 2015 kl. 17:05
Calle Kille, 30 år

Citat från supermaan99:


Vad fan ska man göra åt att man är kär i någon som inte beter sig som att den bryr sig om en fast när man frågar så säger den att den gör det? Och varje gång man frågar varför så säger den att det är för att man själv inte försöker när man gör allt i sin makt för att det ska bli bra? Pallar inte längre.

Om personer säger åt dig att göra allt, halvt ignorerar dig och den försöker inte göra något själv så låter det som om personen inte tycker om dig så värst mycket ._.

supermaan99 Kille, 27 år

22 forumsinlägg

Skrivet:
16 juni 2015 kl. 17:21
supermaan99 Kille, 27 år

Det tänker jag varje dag


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet