Vår gemensamma relationsdagbok 2.0
Nää, va, hah, aahh, eeeeh, vena... <3
Äntligen återförenad med min bas och sitter och spela Kent i solstrålarna som kommer genom rutan.
går sönder
när någon letar efter ens brister och ser inte att man faktiskt försöker
Känner mig som en gud.
Dags att spela bas!
Längd och ett vackert utseende är det enda som betyder något.
håller inte med
Varför tycker jag plötsligt att bebisar är söta och förlossningar kanske inte det äckligaste som finns?? Nej nej NEJ
aaa nee fan. skit i de, just ja!
Ser ut som en druggie, men så får det vara för stunden
Citat från Kentpoppare:
när man blir dissad av ett föredetta ligg i skulle du kunna ha sex med personen ovanför dig-tråden :'(
ppl gon be salty
Hur lär man sig att leva med sig själv
Vad fan ska man göra åt att man är kär i någon som inte beter sig som att den bryr sig om en fast när man frågar så säger den att den gör det? Och varje gång man frågar varför så säger den att det är för att man själv inte försöker när man gör allt i sin makt för att det ska bli bra? Pallar inte längre.
Citat från supermaan99:
Vad fan ska man göra åt att man är kär i någon som inte beter sig som att den bryr sig om en fast när man frågar så säger den att den gör det? Och varje gång man frågar varför så säger den att det är för att man själv inte försöker när man gör allt i sin makt för att det ska bli bra? Pallar inte längre.
Om personer säger åt dig att göra allt, halvt ignorerar dig och den försöker inte göra något själv så låter det som om personen inte tycker om dig så värst mycket ._.
Det tänker jag varje dag
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet