Vår gemensamma relationsdagbok 2.0
Förstår egentligen inte hur det är möjligt. Det spelar ju ingen roll ändå.
vrf är ec så dött???? vart e alla vad händer
1:a juli kan verkligen inte komma fort nog.
MINA BETYG HAR KOMMIT INNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
Andra året hans syster bjuder in mig för att fira hennes födelsedag med parkhäng.
Jag bara önskar att jag vågade tacka ja och åka dit men jag vet att han inte skulle ta hand om mig som jag behöver bli omhändertagen bland folk.
Hon är så trevlig men han är inte min.. bara vissa enstaka nätter
FUCKING LESS.
godnatt
Saknar saknar saknar honom.
Hoppas hoppas hoppas han är hemma över midsommarhelgen.
Kan jag inte bara få somna och vakna upp när saker inte behöver vara såhär?
kan ngn köpa en biobiljett till mig vill se Jurassic world
Jag vill vara kär igen.
Varför kan inte allt bara typ.. bli bra? varför ska allt alltid bli skit? kan man inte få vara glad i mer än typ en sekund?
Ska träna imorgon och på onsdag med en kompis och hon kör så jävla hårt,
min kropp kommer vara slutkörd flera dagar framåt alltså.
Men samtidigt kommer det kännas så jävla bra.
Träffade en snubbe från tinder idag. Räkan!
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet