Vad utbildar du dig till?
Stylist :/
Pluggar just nu grafisk design och planerar att plugga 3D film - animation efter gymnasiet
Stylist
enligt min lärare en fullfjädrad kemist
använda tros försäljare
Skidlärare
Kulturledare
Går estetisk bild, vet ej om jag stannar där eller pluggar högskola sen
IT-tekniker. Typ.
sektledare
Är utbildad undersköterska och skötare inom psykiatrin med planer på att plugga vidare till sjuksköterska, sedan spec.sjuksköterska inom psykiatri. Om jag har ork efter allt pluggande kanske psykolog vore något.. Eller läkare.
Inget plugg nu för i år. Jag har dock planer att söka vidare på Masterutbildning inom fotografi som numera står på funderingslistan.
sociopat
Har mål på att bli bli militärpolis, men även ansökt till hundförare och insatsstyrkan.
Time will tell!
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet