Vad utbildar du dig till?
vardelos
Tjej, 31 år
jag vet inte
Hadezz
Kille, 34 år
Till våren så blir planen maskinförare, take it all!
rosmarin
Kille, 29 år
ska bli bög och allt annat mitt 1.75(!!!!) i hp leder till för jag e bäst
Jord
33 år
Andonom 330 hp @ lhs
Nakwa
Kille, 37 år
Livets hårda skola
gompan
Tjej, 30 år
player
glencoco
31 år
utbildar mig till professionell bonde :)
xandralex
Tjej, 25 år
Modedesigner :))
heaton2001
60 år
ja utbildar mig till civilidiot
Flickpojke
29 år
jag e klar
Smoosh
Kille, 35 år
Är färdigutbildadad horunge
deski
Tjej, 30 år
nice
● FikonSpik
Kille, 34 år
Lite sugen på att lära mig styr- och reglerteknik, så jag slipper ringa vår stressade automationstekniker så fort jag behöver ändra något i vår signalhantering
Zaibotnik
Kille, 34 år
Citat från FikonSpik:
Lite sugen på att lära mig styr- och reglerteknik, så jag slipper ringa vår stressade automationstekniker så fort jag behöver ändra något i vår signalhantering
Börja med Glad och Ljungs: "Reglerteknik grundläggande teori" och för vidare fördjupning "Modern Control System" av Dorf och Bishop, tips!
glencoco
31 år
Citat från Zaibotnik:
Citat från FikonSpik:
Lite sugen på att lära mig styr- och reglerteknik, så jag slipper ringa vår stressade automationstekniker så fort jag behöver ändra något i vår signalhantering
Börja med Glad och Ljungs: "Reglerteknik grundläggande teori" och för vidare fördjupning "Modern Control System" av Dorf och Bishop, tips!
haha men va glad och ljung suger dom ba: teori vad är det fourier analysis goes bRRR
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet