Vad utbildar du dig till?
Shitlock
Tjej, 27 år
Företagsekonom/säljare
Trespy
Tjej, 30 år
Professionell snarkare och knarkare.
ex
Kille, 33 år
Citat från heaton2001:
Citat från ex:
VFX/3D visualisering inom film. Började i Augusti.
Campus i12?
Precis!
Hejgud
Tjej, 32 år
Grundlärare mot arbete i fritidshem med inriktning musik.
harmlos
Tjej, 32 år
Sjuksköterska, sen vill jag läsa katastrofmedicin
P0ntuz
Kille, 33 år
Hemlös!
onlinedigital
Tjej, 31 år
utbildar mig till carpe diem vid livets hårda skola
skuggor
Kille, 27 år
Citat från kalleskaviar:
utbildar mig till carpe diem vid livets hårda skola
Tror inte på dig, skicka bild på din samling av vargtröjor.
Mugglefuck
25 år
Tanken är att gå 5 år gymnasie, IT teknik och media. Civilingenjör sen ~
ex
Kille, 33 år
Citat från Astrophilia:
Tanken är att gå 5 år gymnasie, IT teknik och media. Civilingenjör sen ~
Finns det gymnasielinjer på 5 år ens?
Siamsa
Kille, 29 år
Omw till Chalmers nästa läsperiod och läsa lite Mekatronik, ska bli sköj!
Jeesca
Tjej, 31 år
Sjuksköterska sedan vidare till barnmorska
heaton2001
60 år
Citat från ex:
Citat från heaton2001:
Citat från ex:
VFX/3D visualisering inom film. Började i Augusti.
Campus i12?
Precis!
Bra utbildning. pluggade comp där för många år sen. jobbat ever since. hälsa sofia
DROS
Tjej, 32 år
Arkeolog
ex
Kille, 33 år
Citat från heaton2001:
Citat från ex:
Citat från heaton2001:
Citat från ex:
VFX/3D visualisering inom film. Började i Augusti.
Campus i12?
Precis!
Bra utbildning. pluggade comp där för många år sen. jobbat ever since. hälsa sofia
Hittills har det vart över alla förväntningar.
Förvånad över hur mycket bra föreläsare det kommer. (MPC bland annat.) Trodde det som bäst skulle komma någon liten reklambyrå från Stockholm typ.
Var inställd på comp, men blev 3D trotts allt sen.
Lust att PMa ett showreel eller något? Vore kul att se.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet