Vad utbildar du dig till?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Shitlock Tjej, 27 år

282 forumsinlägg

Skrivet:
5 oktober 2016 kl. 16:42
Shitlock Tjej, 27 år

Företagsekonom/säljare

Trespy Tjej, 30 år

346 forumsinlägg

Skrivet:
5 oktober 2016 kl. 19:02
Trespy Tjej, 30 år

Professionell snarkare och knarkare.

ex Kille, 33 år

10 053 forumsinlägg

Skrivet:
6 oktober 2016 kl. 11:30
ex Kille, 33 år

Citat från heaton2001:


Citat från ex:

VFX/3D visualisering inom film. Började i Augusti.

Campus i12?


Precis!

Hejgud Tjej, 32 år

1 219 forumsinlägg

Skrivet:
6 oktober 2016 kl. 19:31
Hejgud Tjej, 32 år

Grundlärare mot arbete i fritidshem med inriktning musik.

harmlos Tjej, 32 år

149 forumsinlägg

Skrivet:
8 oktober 2016 kl. 14:09
harmlos Tjej, 32 år

Sjuksköterska, sen vill jag läsa katastrofmedicin

P0ntuz Kille, 33 år

1 forumsinlägg

Skrivet:
8 oktober 2016 kl. 15:12
P0ntuz Kille, 33 år

Hemlös!

onlinedigital Tjej, 31 år

4 735 forumsinlägg

Skrivet:
8 oktober 2016 kl. 15:14
onlinedigital Tjej, 31 år

utbildar mig till carpe diem vid livets hårda skola

skuggor Kille, 27 år

28 forumsinlägg

Skrivet:
8 oktober 2016 kl. 15:39
skuggor Kille, 27 år

Citat från kalleskaviar:


utbildar mig till carpe diem vid livets hårda skola

Tror inte på dig, skicka bild på din samling av vargtröjor.

Mugglefuck 25 år

29 forumsinlägg

Skrivet:
8 oktober 2016 kl. 20:10
Mugglefuck 25 år

Tanken är att gå 5 år gymnasie, IT teknik och media. Civilingenjör sen ~

ex Kille, 33 år

10 053 forumsinlägg

Skrivet:
9 oktober 2016 kl. 14:57
ex Kille, 33 år

Citat från Astrophilia:


Tanken är att gå 5 år gymnasie, IT teknik och media. Civilingenjör sen ~

Finns det gymnasielinjer på 5 år ens?

Siamsa Kille, 29 år

3 432 forumsinlägg

Skrivet:
9 oktober 2016 kl. 15:18
Siamsa Kille, 29 år

Omw till Chalmers nästa läsperiod och läsa lite Mekatronik, ska bli sköj!

Jeesca Tjej, 31 år

655 forumsinlägg

Skrivet:
9 oktober 2016 kl. 16:42
Jeesca Tjej, 31 år

Sjuksköterska sedan vidare till barnmorska

heaton2001 60 år

4 262 forumsinlägg

Skrivet:
22 oktober 2016 kl. 07:50
heaton2001 60 år

Citat från ex:


Citat från heaton2001:

Citat från ex:

VFX/3D visualisering inom film. Började i Augusti.

Campus i12?

Precis!


Bra utbildning. pluggade comp där för många år sen. jobbat ever since. hälsa sofia

DROS Tjej, 32 år

3 523 forumsinlägg

Skrivet:
22 oktober 2016 kl. 12:07
DROS Tjej, 32 år

Arkeolog

ex Kille, 33 år

10 053 forumsinlägg

Skrivet:
22 oktober 2016 kl. 14:34
ex Kille, 33 år

Citat från heaton2001:


Citat från ex:

Citat från heaton2001:

Citat från ex:

VFX/3D visualisering inom film. Började i Augusti.

Campus i12?

Precis!

Bra utbildning. pluggade comp där för många år sen. jobbat ever since. hälsa sofia


Hittills har det vart över alla förväntningar.
Förvånad över hur mycket bra föreläsare det kommer. (MPC bland annat.) Trodde det som bäst skulle komma någon liten reklambyrå från Stockholm typ.

Var inställd på comp, men blev 3D trotts allt sen.
Lust att PMa ett showreel eller något? Vore kul att se.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet