Vad ser du fram emot imorgon?
Ett möte med Lemshaga Academi, 450 barn är snart i mitt våld!
Åka till min grabb!!
sushi, så mkt sushi.
Omg.
lön och nya fotbollsskor. så, nu vet ni det främlingar.
fredag; preparat och datorspel. möjligvis elda
FREDAG
Pengar, köpa fritös och fylla på kylskåpet med onyttig mat.
Mina homies kommer inför helgens pokémon-turneringar, åh ska bli så awesome <3 ... och upp o tvätta kl 7, mindre awesome..
Eh
maraboun som ligger gömd i mitt skåp kanske
nita destroyer
Vara med min pojkvän.
Åker till London med virr-mamma för att träffa syrran!
Att äta ute med pojkvän.
Ska på tjejkväll.
Att han har en överraskning åt mig som har med Rowland S Howard att göra. Är supernyfiken på vad! Ska få den imorgon när vi är med vovv-voff vid havet och myser.
Dessutom ska jag få en fin affisch och tisha av honom då. Allt i musikens tecken.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet