Vad ser du fram emot imorgon?
DKR
Kille, 30 år
inte jobba
kyling
Kille, 33 år
rave !!!! :D
Naturdiet
32 år
Fridays och öl =)
● ChokoChoko
Tjej, 33 år
Ledig måndag <3
Ronni
Tjej, 28 år
Sista veckan på praktiken, vill bara att den ska ta slut.
Solros
Tjej, 31 år
Imorgon ska jag vara SNYGG
alisma
28 år
Ska sminka mig och gå på gruppsamtal!
FIFFIG
Tjej, 31 år
Får ta av det vidriga bandaget som stoppar blodtillförseln i min arm.
Ajdinjavel
Kille, 30 år
fapping
ALVAREZ
Kille, 34 år
Inget =)
Vinnie
Kille, 35 år
Att jag är en dag närmre den eviga vilan, antar jag, haha.
SpotlessMind
Kille, 31 år
sömn
Stitches
Kille, 30 år
att jag ska bli frisk så jag slipper va sjuk
FIFFIG
Tjej, 31 år
Tänker köpa kaffe från Starbucks, idgaf om det är dyrt, jag måste ha det!
Flickpojke
29 år
Flic :
Om det ändå fanns en Starbucks i ens egna hemstad och om det inte vore så dyrt för den delen </3 Deras Iced Caramel Macchiato är life.
Ont:
(tekniskt sett idag menmen) dra till Hemmakväll och köpa lösgodis och ska klippa håret.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet