Vad ser du fram emot imorgon?
Jobba med kidsen.
Att åka till skolan och förhoppningsvis få lära mig ännu mer.
Och att vara med honom, såklart!
att suga av en smutsig brud.
party
Åka skidor full. <3
En dag närmare att träffa en god vän.
Att vi ska mysa en jäkla massa efter att jag varit till skolan och skrivit prov.
Och att alla katterna ska få prova sina nya halsband, gav ju bort de finaste röda till ett ex. Dem kommer bli så söta!
Att det är fredag, eheh..
Träffa Oscar.
Vara med älsklingen. Mysa efter provskrivning och äta godis.
Prata med Peter och en dag närmare att träffa honom.
FREDAAAG
Får mitt vin imorgon, så tänker supa skallen av mig
Körlektion och roadtrip till Falkenberg!
Att få äta det vegetariska valet i skolan haha mmm kommer må så bra
Kulturnatten och supa
Att träffa Hampus. fast det gör jag idag om en ska vara petig ehehe
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet