Vad har ni emot invandrare egentligen?
Citat från BENJAMIIIN
Citat från AmiAdore
Citat från BENJAMIIIN
Ehm, hur jävla offtopic har det blivit här då?
såhär -> |----------------------------------------------------------------x-|
Yikees, well..
Jag ska fortsätta läsa & skratta.
Carry On <3.
Eller hur, nästan lika mysigt som en godnattsaga. :(
Citat från AmiAdore
Citat från BENJAMIIIN
Citat från AmiAdore
Citat från BENJAMIIIN
Ehm, hur jävla offtopic har det blivit här då?
såhär -> |----------------------------------------------------------------x-|
Yikees, well..
Jag ska fortsätta läsa & skratta.
Carry On <3.
Eller hur, nästan lika mysigt som en godnattsaga. :(
Ja! :(
Let's hope it has a really BAD ending!
BENJAMIIIN: Det enda som kan hända är att jag tröttnar och går och lägger mig för att gå till min kära skola.
Trist historia va?
Nämen fy fan
"Jag tycker så här om invandrings politik"
"Jag tycker annorlunda, ditt intellekt matchar inte mitt enorma intellekt"
"Jag är bättre än dig!!!!"
" NEJ"
"JO"
"KUK"
"IABHFJOA NfoAFJNAJFA"
Och där sammanfattar vi er dialog.
Citat från Sire
Citat från BENJAMIIIN
Ja! :(
Let's hope it has a really BAD ending!
Sluta vara så jävla offtopic för fan.
Lämna tråden.
Haha se på killen som yttrar sig.
Citat från Sire
Citat från BENJAMIIIN
Ja! :(
Let's hope it has a really BAD ending!
Sluta vara så jävla offtopic för fan.
Lämna tråden.
HAHA
Skojar du med mig?
Du skrev mer Off topic än vad jag gjorde.
Jag skrev minst 4-5 st inlägg medans du skrev minst 7-8,
Citat från Sire
Citat från BENJAMIIIN
HAHA
Skojar du med mig?
Du skrev mer Off topic än vad jag gjorde.
Jag skrev minst 4-5 st inlägg medans du skrev minst 7-8,
Mycket möjligt, dock så har mina inlägg någon form av poäng medans dina är helt meninglösa.
Seriöst?
Men okej. Jag ska vara mer oseriös & meningslös nu då.
Vill du köpa varmkorv?
Citat från BENJAMIIIN
Citat från Sire
Citat från BENJAMIIIN
HAHA
Skojar du med mig?
Du skrev mer Off topic än vad jag gjorde.
Jag skrev minst 4-5 st inlägg medans du skrev minst 7-8,
Mycket möjligt, dock så har mina inlägg någon form av poäng medans dina är helt meninglösa.
Seriöst?
Men okej. Jag ska vara mer oseriös & meningslös nu då.
Vill du köpa varmkorv?
Du har inte skrivit ett enda inlägg om vad den här tråden handlar om. så du är nog mest offtopic!
Cadaver :
Vad vill du att jag ska skriva?
Fine jag ska FÖRSÖKA att vara seriös eftersom politik kretsar inte runt mig men okej..
Jag ogillar de "nya invandrarna" de vill säga de som har precis kommit till Sverige.
Dom brukar vanligtvis inte ha någon respekt mot folket som har bott längre än de har.
Citat från Sire
Citat från Cadaver
Seriöst?
Men okej. Jag ska vara mer oseriös & meningslös nu då.
Vill du köpa varmkorv?
Du har inte skrivit ett enda inlägg om vad den här tråden handlar om. så du är nog mest offtopic!
Personligen så har jag poängterat svårigheterna med att skaffa boende.
Det var inte menat till dej!
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet