Vad har ni emot invandrare egentligen?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
AmiAdore Tjej, 33 år

3 493 forumsinlägg

Skrivet:
22 oktober 2009 kl. 01:05
AmiAdore Tjej, 33 år

Citat från BENJAMIIIN


Citat från AmiAdore

Citat från BENJAMIIIN

Ehm, hur jävla offtopic har det blivit här då?

såhär -> |----------------------------------------------------------------x-|

Yikees, well..
Jag ska fortsätta läsa & skratta.
Carry On <3.


Eller hur, nästan lika mysigt som en godnattsaga. :(

Benjii Kille, 30 år

1 271 forumsinlägg

Skrivet:
22 oktober 2009 kl. 01:05
Benjii Kille, 30 år

Citat från AmiAdore


Citat från BENJAMIIIN

Citat från AmiAdore

Citat från BENJAMIIIN

Ehm, hur jävla offtopic har det blivit här då?

såhär -> |----------------------------------------------------------------x-|

Yikees, well..
Jag ska fortsätta läsa & skratta.
Carry On <3.

Eller hur, nästan lika mysigt som en godnattsaga. :(


Ja! :(
Let's hope it has a really BAD ending!

AmiAdore Tjej, 33 år

3 493 forumsinlägg

Skrivet:
22 oktober 2009 kl. 01:07
AmiAdore Tjej, 33 år

BENJAMIIIN: Det enda som kan hända är att jag tröttnar och går och lägger mig för att gå till min kära skola.
Trist historia va?

Kalmah Kille, 33 år

1 094 forumsinlägg

Skrivet:
22 oktober 2009 kl. 01:07
Kalmah Kille, 33 år

Nämen fy fan
"Jag tycker så här om invandrings politik"
"Jag tycker annorlunda, ditt intellekt matchar inte mitt enorma intellekt"
"Jag är bättre än dig!!!!"
" NEJ"
"JO"
"KUK"
"IABHFJOA NfoAFJNAJFA"
Och där sammanfattar vi er dialog.

AmiAdore Tjej, 33 år

3 493 forumsinlägg

Skrivet:
22 oktober 2009 kl. 01:07
AmiAdore Tjej, 33 år

Citat från Sire


Citat från BENJAMIIIN

Ja! :(
Let's hope it has a really BAD ending!

Sluta vara så jävla offtopic för fan.
Lämna tråden.


Haha se på killen som yttrar sig.

AmiAdore Tjej, 33 år

3 493 forumsinlägg

Skrivet:
22 oktober 2009 kl. 01:07
AmiAdore Tjej, 33 år

Citat från Kalmah


Nämen fy fan
"Jag tycker så här om invandrings politik"
"Jag tycker annorlunda, ditt intellekt matchar inte mitt enorma intellekt"
"Jag är bättre än dig!!!!"
" NEJ"
"JO"
"KUK"
"IABHFJOA NfoAFJNAJFA"
Och där sammanfattar vi er dialog.


Du glömde stavfelen.

Benjii Kille, 30 år

1 271 forumsinlägg

Skrivet:
22 oktober 2009 kl. 01:08
Benjii Kille, 30 år

Citat från Sire


Citat från BENJAMIIIN

Ja! :(
Let's hope it has a really BAD ending!

Sluta vara så jävla offtopic för fan.
Lämna tråden.


HAHA
Skojar du med mig?
Du skrev mer Off topic än vad jag gjorde.
Jag skrev minst 4-5 st inlägg medans du skrev minst 7-8,

Benjii Kille, 30 år

1 271 forumsinlägg

Skrivet:
22 oktober 2009 kl. 01:08
Benjii Kille, 30 år

Citat från AmiAdore


BENJAMIIIN: Det enda som kan hända är att jag tröttnar och går och lägger mig för att gå till min kära skola.
Trist historia va?


I don't like that :<

Benjii Kille, 30 år

1 271 forumsinlägg

Skrivet:
22 oktober 2009 kl. 01:09
Benjii Kille, 30 år

Citat från Sire


Citat från BENJAMIIIN

HAHA
Skojar du med mig?
Du skrev mer Off topic än vad jag gjorde.
Jag skrev minst 4-5 st inlägg medans du skrev minst 7-8,

Mycket möjligt, dock så har mina inlägg någon form av poäng medans dina är helt meninglösa.


Seriöst?
Men okej. Jag ska vara mer oseriös & meningslös nu då.
Vill du köpa varmkorv?

Kalmah Kille, 33 år

1 094 forumsinlägg

Skrivet:
22 oktober 2009 kl. 01:10
Kalmah Kille, 33 år

Du glömde stavfelen.[/i]


Jag stavar inte fel. Inte ens när jag citerar

cadaver Kille, 35 år

135 forumsinlägg

Skrivet:
22 oktober 2009 kl. 01:10
cadaver Kille, 35 år

Citat från BENJAMIIIN


Citat från Sire

Citat från BENJAMIIIN

HAHA
Skojar du med mig?
Du skrev mer Off topic än vad jag gjorde.
Jag skrev minst 4-5 st inlägg medans du skrev minst 7-8,

Mycket möjligt, dock så har mina inlägg någon form av poäng medans dina är helt meninglösa.

Seriöst?
Men okej. Jag ska vara mer oseriös & meningslös nu då.
Vill du köpa varmkorv?


Du har inte skrivit ett enda inlägg om vad den här tråden handlar om. så du är nog mest offtopic!

AmiAdore Tjej, 33 år

3 493 forumsinlägg

Skrivet:
22 oktober 2009 kl. 01:11
AmiAdore Tjej, 33 år

Citat från Kalmah


Du glömde stavfelen.

Jag stavar inte fel. Inte ens när jag citerar


Det var inte så jag menade. Du glömde delen då han kommenterade mina obefintliga stavfel.

Benjii Kille, 30 år

1 271 forumsinlägg

Skrivet:
22 oktober 2009 kl. 01:12
Benjii Kille, 30 år

Cadaver :
Vad vill du att jag ska skriva?
Fine jag ska FÖRSÖKA att vara seriös eftersom politik kretsar inte runt mig men okej..

Jag ogillar de "nya invandrarna" de vill säga de som har precis kommit till Sverige.
Dom brukar vanligtvis inte ha någon respekt mot folket som har bott längre än de har.

cadaver Kille, 35 år

135 forumsinlägg

Skrivet:
22 oktober 2009 kl. 01:13
cadaver Kille, 35 år

Citat från Sire


Citat från Cadaver

Seriöst?
Men okej. Jag ska vara mer oseriös & meningslös nu då.
Vill du köpa varmkorv?

Du har inte skrivit ett enda inlägg om vad den här tråden handlar om. så du är nog mest offtopic!

Personligen så har jag poängterat svårigheterna med att skaffa boende.


Det var inte menat till dej!

Kalmah Kille, 33 år

1 094 forumsinlägg

Skrivet:
22 oktober 2009 kl. 01:14
Kalmah Kille, 33 år

Citat från AmiAdore


Citat från Kalmah

Du glömde stavfelen.

Jag stavar inte fel. Inte ens när jag citerar

Det var inte så jag menade. Du glömde delen då han kommenterade mina obefintliga stavfel.


Jag läste inte eran dialog så noga. Nu är jag också off-topic.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet