Vad har ni emot invandrare egentligen?
de är alltid dom som trycker ner en för sitt utseende.
om man ska försvara sig själv så kommer hela tjocka släkten..
Citat från persson121
Det kallas "backup", och det är bara blattar som gör det.
du måste skoja?..
haha det är ingen idé att diskutera.
Citat från persson121
Det kallas "backup", och det är bara blattar som gör det.
Därför tycker jag att vi sammlar ihop alla blattar på en båt och skickar hem dom.
Förknippa inte blatte med svart eller skötsamm invandrare. Blatte är http://www.youtube.com/watch?v=63QOXm-sV-E eller http://www.youtube.com/watch?v=bL63TAtlFw0 Eller så kan du bara söka på blattar bråk.
Om någon som är för blattar så är den personen inte frisk xD.[/i]
oohja!
Citat från Kalmah
Lets face it. Invandrar ungdomar är sjukt benägna till gängbildning, och inget fel i det. Men det är en djävla massa käftande.
För någon vecka sedan fick jag dra undan en kille(invandrare) från en kompis och hämta en ordningsvakt. Bråket hade inte uppstått ur någonting utan personen i fråga var ute med sitt gäng och ville hitta folk att käfta med OCH det är där problemet ligger.
De letar efter bråk.
Nu för några dagar sedan vart en kille knivhuggen när han hade gått emellan på ett liknande sätt, med samma invandrarkillar inblandade.
Sånt här får det liksom att kännas grymt obekvämt att gå på stan ensam, då man vet ju fan aldrig vad som händer.
Upplever också att det är jobbigt att vara ute med tjejkompisar ibland, då vissa invandrare öppet gör slängkyssar och flörtar. Har även hänt att de har tafsat.
Detta är ju enbart personliga erfarenheter, men har aldrig hänt att jag hamnat i bråk med nyktra svenskar på samma sätt.
WORD.
Det är blattar med dålig hyfs, utan respekt, aka såna som tänker med kuken.
Det är det jag har emot invandrare/blattar, dom som har ingen respekt osv, och letar efter bråk, det finns svenskar som gör det med, ja.
Och dom hatar jag lika mycket.
Citat från persson121
Det kallas "backup", och det är bara blattar som gör det.
Därför tycker jag att vi sammlar ihop alla blattar på en båt och skickar hem dom.
haha du är ju dum i huvudet.
BLACKUP!
Oldie but goldie.
Citat från persson121
--------------------------------------------------------------------------
Det kallas "backup", och det är bara blattar som gör det.
Därför tycker jag att vi sammlar ihop alla blattar på en båt och skickar hem dom.
Förknippa inte blatte med svart eller skötsamm invandrare. Blatte är http://www.youtube.com/watch?v=63QOXm-sV-E eller http://www.youtube.com/watch?v=bL63TAtlFw0 Eller så kan du bara söka på blattar bråk.
Om någon som är för blattar så är den personen inte frisk xD.[/i]
--------------------------------------------------------------------------
Varför förstår folk aldrig att de inte kommer tilbaka länderna släpper inte in dem igen. Förövrigt är ideén bara idiotisk.
Citat från norbhit
Citat från persson121
Det kallas "backup", och det är bara blattar som gör det.
du måste skoja?..
bästa meningen jag någonsin läst i hela mitt liv
Citat från paranoid666
bästa meningen jag någonsin läst i hela mitt liv
sen är du ju lite dum i huvudet också, så det kan jag förstå.
Citat från norbhit
Citat från paranoid666
bästa meningen jag någonsin läst i hela mitt liv
sen är du ju lite dum i huvudet också, så det kan jag förstå.
word
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet
