Vad har ni emot invandrare egentligen?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
December Kille, 33 år

1 484 forumsinlägg

Skrivet:
13 juli 2009 kl. 15:19
December Kille, 33 år

de är alltid dom som trycker ner en för sitt utseende.
om man ska försvara sig själv så kommer hela tjocka släkten..

Jah Kille, 34 år

8 989 forumsinlägg

Skrivet:
13 juli 2009 kl. 15:34
Jah Kille, 34 år

Citat från persson121


Det kallas "backup", och det är bara blattar som gör det.

du måste skoja?..

KratzPMA Kille, 37 år

3 914 forumsinlägg

Skrivet:
13 juli 2009 kl. 15:35
KratzPMA Kille, 37 år

haha det är ingen idé att diskutera.

December Kille, 33 år

1 484 forumsinlägg

Skrivet:
13 juli 2009 kl. 19:01
December Kille, 33 år

Citat från persson121



Det kallas "backup", och det är bara blattar som gör det.
Därför tycker jag att vi sammlar ihop alla blattar på en båt och skickar hem dom.

Förknippa inte blatte med svart eller skötsamm invandrare. Blatte är http://www.youtube.com/watch?v=63QOXm-sV-E eller http://www.youtube.com/watch?v=bL63TAtlFw0 Eller så kan du bara söka på blattar bråk.

Om någon som är för blattar så är den personen inte frisk xD.[/i]

oohja!

snuskatt Kille, 30 år

840 forumsinlägg

Skrivet:
13 juli 2009 kl. 20:42
snuskatt Kille, 30 år

Citat från Kalmah


Lets face it. Invandrar ungdomar är sjukt benägna till gängbildning, och inget fel i det. Men det är en djävla massa käftande.
För någon vecka sedan fick jag dra undan en kille(invandrare) från en kompis och hämta en ordningsvakt. Bråket hade inte uppstått ur någonting utan personen i fråga var ute med sitt gäng och ville hitta folk att käfta med OCH det är där problemet ligger.
De letar efter bråk.
Nu för några dagar sedan vart en kille knivhuggen när han hade gått emellan på ett liknande sätt, med samma invandrarkillar inblandade.
Sånt här får det liksom att kännas grymt obekvämt att gå på stan ensam, då man vet ju fan aldrig vad som händer.
Upplever också att det är jobbigt att vara ute med tjejkompisar ibland, då vissa invandrare öppet gör slängkyssar och flörtar. Har även hänt att de har tafsat.
Detta är ju enbart personliga erfarenheter, men har aldrig hänt att jag hamnat i bråk med nyktra svenskar på samma sätt.




WORD.

Det är blattar med dålig hyfs, utan respekt, aka såna som tänker med kuken.

Det är det jag har emot invandrare/blattar, dom som har ingen respekt osv, och letar efter bråk, det finns svenskar som gör det med, ja.

Och dom hatar jag lika mycket.

snutis Kille, 38 år

2 138 forumsinlägg

Skrivet:
13 juli 2009 kl. 21:37
snutis Kille, 38 år

Citat från persson121


Det kallas "backup", och det är bara blattar som gör det.
Därför tycker jag att vi sammlar ihop alla blattar på en båt och skickar hem dom.


haha du är ju dum i huvudet.

njtwkr Kille, 34 år

512 forumsinlägg

Skrivet:
13 juli 2009 kl. 22:15
njtwkr Kille, 34 år

BLACKUP!

Quidproquo Kille, 34 år

6 992 forumsinlägg

Skrivet:
13 juli 2009 kl. 22:32
Quidproquo Kille, 34 år

Jah Kille, 34 år

8 989 forumsinlägg

Skrivet:
13 juli 2009 kl. 22:33
Jah Kille, 34 år

Citat från Quidproquo


-bild-

HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA

KratzPMA Kille, 37 år

3 914 forumsinlägg

Skrivet:
13 juli 2009 kl. 22:35
KratzPMA Kille, 37 år

Oldie but goldie.

DinGud Kille, 33 år

9 208 forumsinlägg

Skrivet:
13 juli 2009 kl. 22:39
DinGud Kille, 33 år

Citat från persson121
--------------------------------------------------------------------------

Det kallas "backup", och det är bara blattar som gör det.
Därför tycker jag att vi sammlar ihop alla blattar på en båt och skickar hem dom.

Förknippa inte blatte med svart eller skötsamm invandrare. Blatte är http://www.youtube.com/watch?v=63QOXm-sV-E eller http://www.youtube.com/watch?v=bL63TAtlFw0 Eller så kan du bara söka på blattar bråk.

Om någon som är för blattar så är den personen inte frisk xD.[/i]
--------------------------------------------------------------------------
Varför förstår folk aldrig att de inte kommer tilbaka länderna släpper inte in dem igen. Förövrigt är ideén bara idiotisk.

tungariff Kille, 33 år

1 508 forumsinlägg

Skrivet:
13 juli 2009 kl. 22:39
tungariff Kille, 33 år

Citat från norbhit


Citat från persson121

Det kallas "backup", och det är bara blattar som gör det.

du måste skoja?..


bästa meningen jag någonsin läst i hela mitt liv

Jah Kille, 34 år

8 989 forumsinlägg

Skrivet:
13 juli 2009 kl. 22:41
Jah Kille, 34 år

Citat från paranoid666


bästa meningen jag någonsin läst i hela mitt liv

sen är du ju lite dum i huvudet också, så det kan jag förstå.

DinGud Kille, 33 år

9 208 forumsinlägg

Skrivet:
13 juli 2009 kl. 22:42
DinGud Kille, 33 år

Citat från norbhit


Citat från paranoid666

bästa meningen jag någonsin läst i hela mitt liv

sen är du ju lite dum i huvudet också, så det kan jag förstå.


word

Anklever Kille, 34 år

2 433 forumsinlägg

Skrivet:
13 juli 2009 kl. 23:13
Anklever Kille, 34 år

Citat från DinGud


Varför förstår folk aldrig att de inte kommer tilbaka länderna släpper inte in dem igen.

Det är därför många invandrare åker på semester till sina hemländer för att besöka släkt och vänner?


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet