Vad har ni emot invandrare egentligen?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
JKIBMM Kille, 34 år

1 487 forumsinlägg

Skrivet:
24 juni 2009 kl. 13:29
JKIBMM Kille, 34 år

Citat från Curses


Citat från FIRSTANDFOREMOST

Han är en ren rasist bara, om han är emot invandringen så ska det inkludera folk från skandinaviska och europeiska länder.

hahahaha ja just det.
Och du är en landsförädare
är man för all invandring vill man krossa landet...
You are an al qaida member and a terrorist.

Var skrev jag att jag är emot etniska grupper?
Var skrev jag att jag endast gillar "arier"?


Hahaha du är 30 år och är medlem på emocore, l2p life.
Hellre Landsförrädare än en instängd människa som dig.

Du har framvisat att du tycker det är okej att till exempel Danskar kan invandra i Sverige, men folk från melllanöstern inte får göra det.
Just det är vad jag syftar på att du hatar/är emot etniska grupper.

Curses Kille, 47 år

3 797 forumsinlägg

Skrivet:
24 juni 2009 kl. 13:38
Curses Kille, 47 år

Hahaha du är 30 år och är medlem på emocore, l2p life.

Hellre Landsförrädare än en instängd människa som dig.


Du har framvisat att du tycker det är okej att till exempel Danskar kan invandra i Sverige, men folk från melllanöstern inte får göra det.

Just det är vad jag syftar på att du hatar/är emot etniska grupper.[/i]


Men kära lilla vännen vad hade det med något att göra?.

vad baserar du "iinstängd" på?

Framvisat? Ah vi hittar på egna ord nu?

Hade du lärt dig läsa hade du sett att det var inte alls det jag skrev.
Har massinvandringen från länder i mellanöstern och Afrika fungerat bra tycker du?
Vad har det haft för fördelar?

snutis Kille, 38 år

2 138 forumsinlägg

Skrivet:
24 juni 2009 kl. 13:41
snutis Kille, 38 år

Citat från FIRSTANDFOREMOST


Hahaha du är 30 år och är medlem på emocore, l2p life.
Hellre Landsförrädare än en instängd människa som dig.

Du har framvisat att du tycker det är okej att till exempel Danskar kan invandra i Sverige, men folk från melllanöstern inte får göra det.
Just det är vad jag syftar på att du hatar/är emot etniska grupper.


det där första är ju ganska irrelevant för diskussionen, lägg ner.

JKIBMM Kille, 34 år

1 487 forumsinlägg

Skrivet:
24 juni 2009 kl. 13:43
JKIBMM Kille, 34 år

Citat från Curses


Men kära lilla vännen vad hade det med något att göra?.

vad baserar du "iinstängd" på?

Framvisat? Ah vi hittar på egna ord nu?

Hade du lärt dig läsa hade du sett att det var inte alls det jag skrev.
Har massinvandringen från länder i mellanöstern och Afrika fungerat bra tycker du?
Vad har det haft för fördelar?[/i]

Gå om skolan "gubben".

Ja om det inte var för alla jävla ministrar och höguppsatta chefer som tar pengar och skatten vore högre så skulle det funkat bättre.
Arbetar du?

JKIBMM Kille, 34 år

1 487 forumsinlägg

Skrivet:
24 juni 2009 kl. 13:45
JKIBMM Kille, 34 år

Citat från snutjavel


Citat från FIRSTANDFOREMOST

Hahaha du är 30 år och är medlem på emocore, l2p life.
Hellre Landsförrädare än en instängd människa som dig.

Du har framvisat att du tycker det är okej att till exempel Danskar kan invandra i Sverige, men folk från melllanöstern inte får göra det.
Just det är vad jag syftar på att du hatar/är emot etniska grupper.

det där första är ju ganska irrelevant för diskussionen, lägg ner.


Kolla vad han skriver innan du säger nått, tyst.

Curses Kille, 47 år

3 797 forumsinlägg

Skrivet:
24 juni 2009 kl. 13:48
Curses Kille, 47 år

Gå om skolan "gubben".


Ja om det inte var för alla jävla ministrar och höguppsatta chefer som tar pengar och skatten vore högre så skulle det funkat bättre.

Arbetar du?[/i]


Gå om skolan?
Du svarade inte på mina frågor.

Ja om det inte var för alla jävla ministrar och höguppsatta chefer som tar pengar och skatten vore högre så skulle det funkat bättre.

Nu får du ta och förklara dig lite. Vill att du klart och tydligt visar vilka högt uppsatta chefer och ministrar tar vilka pengar och hur det förhindrar allt positivt med massinvandring? hur mkt pengar har dom "tagit"?

Nä, jag är sjukskriven just nu. Vad har det med saken att göra?
Ah du ska jämnföra mig med invandrare och säga att jag själv kostar samhället pengar. Well go ahead!

EDIT: tror nog att SNUTJAVEL har läst vad jag skrivit vännen.

Quidproquo Kille, 34 år

6 992 forumsinlägg

Skrivet:
24 juni 2009 kl. 14:08
Quidproquo Kille, 34 år

Citat från FIRSTANDFOREMOST


Man är rasist om man bara är emot invandrare som har annan etnicitet.
Han gillar bara Ariska människor.[/i]

Det kan ju också vara så att de människor som kommer utifrån Europa eller t.ex Albanien sällan har en fullvärdig utbildning för att kunna fungera i Sveriges tjänstesamhälle.

KratzPMA Kille, 37 år

3 914 forumsinlägg

Skrivet:
24 juni 2009 kl. 14:12
KratzPMA Kille, 37 år

Citat från Quidproquo


Citat från FIRSTANDFOREMOST

Man är rasist om man bara är emot invandrare som har annan etnicitet.
Han gillar bara Ariska människor.

Det kan ju också vara så att de människor som kommer utifrån Europa eller t.ex Albanien sällan har en fullvärdig utbildning för att kunna fungera i Sveriges tjänstesamhälle.


Haha skön generalisering, alla icke europeér är analfabeter.
Men ja, jag vet att deras utbildning ofta inte räknas här due to annan utbildningstandard osv.

Curses Kille, 47 år

3 797 forumsinlägg

Skrivet:
24 juni 2009 kl. 14:35
Curses Kille, 47 år

Vilken utbildning?
"101 ways to start a blood feud"

"How to manage a criminal theaft organisation of low life"

Quidproquo Kille, 34 år

6 992 forumsinlägg

Skrivet:
24 juni 2009 kl. 15:36
Quidproquo Kille, 34 år

Citat från KratzPMA


Haha skön generalisering, alla icke europeér är analfabeter.
Men ja, jag vet att deras utbildning ofta inte räknas här due to annan utbildningstandard osv.[/i]

Det var inte alls det jag sa, sluta pådyvla mig åsikter.

Och vad beror det på? Strukturell rasism eller att utbildningen är bristfällig?

snutis Kille, 38 år

2 138 forumsinlägg

Skrivet:
24 juni 2009 kl. 16:04
snutis Kille, 38 år

Citat från FIRSTANDFOREMOST


Kolla vad han skriver innan du säger nått, tyst.

jag har nog läst rätt så mycket mer av vad han har skrivit än du, uppenbarligen.

Jah Kille, 34 år

8 989 forumsinlägg

Skrivet:
24 juni 2009 kl. 16:44
Jah Kille, 34 år

Citat från Curses


Vilken utbildning?
"101 ways to start a blood feud"

"How to manage a criminal theaft organisation of low life"


sen finns det väl högutbildade araber aswell, och alla snor inte saker :)

Curses Kille, 47 år

3 797 forumsinlägg

Skrivet:
24 juni 2009 kl. 17:42
Curses Kille, 47 år

Nä jag syftade på albanien, som han skrev...
Ja fan nästan alla Iranier i sverige är mkt välutbildade. Men de kom under tidigt 80 tal,
tillhör inte vansinnes invandringen som jag är kritisk mot.

Jah Kille, 34 år

8 989 forumsinlägg

Skrivet:
24 juni 2009 kl. 17:43
Jah Kille, 34 år

Citat från Curses


Nä jag syftade på albanien, som han skrev...
Ja fan nästan alla Iranier i sverige är mkt välutbildade. Men de kom under tidigt 80 tal,
tillhör inte vansinnes invandringen som jag är kritisk mot.


vilken är vansinnes invandringen?

Curses Kille, 47 år

3 797 forumsinlägg

Skrivet:
24 juni 2009 kl. 17:45
Curses Kille, 47 år

den som skett de senaste 20 åren...
Noll koll havreboll, bara släppa in allt och alla
under fanan, politisk korrekthet...
Har funkat skit bra eller hur!?

Any questions or criticism...and you are a nazi!


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet