Vad drack ni senast?
No
Kille, 33 år
Mjölk
oneplayer
Tjej, 34 år
cola zero
sinuskurva
Tjej, 31 år
Kall o'boy!
Kurinkita
Kille, 31 år
Festis :D
Vipera
Kille, 34 år
Kaffe, alltid.
twoplayer
Tjej, 28 år
Mjölk.
GDRAGON
Kille, 32 år
Cola, original. Ingen jävla Zero skit.
Nostalgi
Tjej, 30 år
Apelsinjuice
sinuskurva
Tjej, 31 år
Te
twoplayer
Tjej, 28 år
fanta
Blond
Tjej, 29 år
kaffelatte
tickzack
Tjej, 32 år
cola :3
oneplayer
Tjej, 34 år
sån där blåbärsdrick-yoghurt.
sweetsixteeen
Kille, 32 år
Vatten yeah yeah unz unz.
Ozelot
Tjej, 30 år
Jordgubbssaft c:
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet