Vad drack ni senast?
Heismysin
Tjej, 31 år
Vatten.
Godruhn
Tjej, 31 år
Apelsinjuice
oneplayer
Tjej, 34 år
juice
doe
31 år
Kaffe.
coppercab
Tjej, 32 år
powerking :D
TEMPERTANTRUM
Tjej, 34 år
Citat från Sertraline
Kaffe.
--------------------------------------------------------------------------
Piiderman
Tjej, 30 år
Mjölk :3
vinjette
31 år
coca cola, vitt jag minns.
vanlig coca cola, :(
okiokioki
Kille, 29 år
oboy
Ekaan
Kille, 33 år
Päronsaft ^^
supergeek
Tjej, 33 år
Juice.
Som tack vare vår fader som skapat jorden, har lkunnats dricka ur mitt glas.
for Jesus,
my heart is on fire.
to spread his love,
is my desire.
he lifts my spirit higher,
oh jesus, my hearts is on fire
theGuldfisk
Tjej, 33 år
MEEEEEER (äpplepäronfläder)
Plastique
Kille, 34 år
sitter och halsar en slät kopp kaffe nu så kaffe it is :3
twoplayer
Tjej, 28 år
äppeljuice ajajaj
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet