Tjejsnack.
Rational: Han blev lite rädd, hihihi
unic0rn: Hahahahaaha :$
Citat från Kalashnikov
Rational: Han blev lite rädd, hihihi
unic0rn: Hahahahaaha :$
Han förtjänar det säkert!
Citat från Kalashnikov
Citat från Rational
Han förtjänar det säkert!
Nä kanske inte riktigt. :(
Haha, det är nog ett bra sätt att hålla dem på avstånd :D
Öppnade precis en "ny" förpackning med rökt skinka.
Kollar datumet "bäst före den 24"
Kollar dagens datum "23dje"
oh fuck
I hemkunskapen har de infrusen mjölk från januari.
Tja, jag vill också vara med.
Sitter och är bitter, äter kakor och lyssnar på oerhört dålig musik.
Jag är glad, var nyss ute och snacka med en vän.
Nu sitter jag med trocadero och choklad
Facebook funkar inte. :(
hatar facebook just nu
jävla facebook, men jag är glad ändå
FÖR JÄVLIGT
Trodde det bara o-funkade för mig :(((((( åh
borde sluta spendera halva mitt liv på facebook..............
EDIT: nu funkare <3333333
hur länge ska facebbook vara nere egentligen?
för alltid! <:
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet