Tips/Råd om Hår!
summerjam
Tjej, 35 år
Citat från MelodyMarvelous
Jag tappar alltid en massa hår på våren..
Har hört att vi är lite som djuren och 'fäller' på våren, när det blir varmare och tekniskt sett inte behöver lika mycket hår som på vintern. Har dock inga källor, men det låter ju logiskt, haha.
MelodyMoonchild
Tjej, 30 år
Citat från ZZZONKED
Citat från MelodyMarvelous
Jag tappar alltid en massa hår på våren..
Har hört att vi är lite som djuren och 'fäller' på våren, när det blir varmare och tekniskt sett inte behöver lika mycket hår som på vintern. Har dock inga källor, men det låter ju logiskt, haha.
Fast det är faktiskt så det ligger till för mig i alla fall, om jag skulle ha mitt tjocka hår på sommaren skulle jag dö..
Viribus
Tjej, 30 år
Jag hade tänkt färga mitt hår lila/rött och funderar på att använda schwarzkopf live. Någon som vet lite mer om de färgerna?
summerjam
Tjej, 35 år
Citat från MariaSara
Jag hade tänkt färga mitt hår lila/rött och funderar på att använda schwarzkopf live. Någon som vet lite mer om de färgerna?
Är typ bland de vanligaste färgerna här (UK), och de har en fin lilaröd :) Har dock bara använt deras blekning och svarta men båda dom är bra iaf ^_^
Viribus
Tjej, 30 år
Citat från ZZZONKED
Citat från MariaSara
Jag hade tänkt färga mitt hår lila/rött och funderar på att använda schwarzkopf live. Någon som vet lite mer om de färgerna?
Är typ bland de vanligaste färgerna här (UK), och de har en fin lilaröd :) Har dock bara använt deras blekning och svarta men båda dom är bra iaf ^_^
Ah okej, vet du om de finns att köpa i Sverige?
Vampyrmos
Tjej, 31 år
har sett dem färgerna på hm. Inte speciellt många att välja på men några fanns det :)
summerjam
Tjej, 35 år
Citat från MariaSara
Citat från ZZZONKED
Citat från MariaSara
Jag hade tänkt färga mitt hår lila/rött och funderar på att använda schwarzkopf live. Någon som vet lite mer om de färgerna?
Är typ bland de vanligaste färgerna här (UK), och de har en fin lilaröd :) Har dock bara använt deras blekning och svarta men båda dom är bra iaf ^_^
Ah okej, vet du om de finns att köpa i Sverige?
Ingen aning faktiskt, vet att Cubus har haft dem men tror de slutat med dem nu, Vampyrmos sa H&M, så du kan ju kolla där :) Annars kan jag alltid langa ett paket? Tror hårfärg är fullt tillåtet att skicka i posten och frakten här är asbillig.
MelodyMoonchild
Tjej, 30 år
Citat från Vampyrmos
har sett dem färgerna på hm. Inte speciellt många att välja på men några fanns det :)
Say whut? Säljer H&M hårfärger? O.o
AFI
Tjej, 31 år
Citat från MelodyMarvelous
Say whut? Säljer H&M hårfärger? O.o
Ja, de har egna hårfärger också!
Aiko
Kille, 33 år
Citat från MariaSara
Citat från ZZZONKED
Citat från MariaSara
Jag hade tänkt färga mitt hår lila/rött och funderar på att använda schwarzkopf live. Någon som vet lite mer om de färgerna?
Är typ bland de vanligaste färgerna här (UK), och de har en fin lilaröd :) Har dock bara använt deras blekning och svarta men båda dom är bra iaf ^_^
Ah okej, vet du om de finns att köpa i Sverige?
Borde finnas på Åhléns eller kicks.
Enblondbanan
Tjej, 30 år
Citat från Karin
jag gillade de här färgerna, vad tror ni- är det svårt att färga så? :P
GÖRE GÖRE GÖRE
Håret, awesome. Tjejen, snygg!
murderess
Tjej, 30 år
live är bra! orkar inte citera... använt den svarta och den lila, skitbra!!
MelodyMoonchild
Tjej, 30 år
Citat från AFI
Citat från MelodyMarvelous
Say whut? Säljer H&M hårfärger? O.o
Ja, de har egna hårfärger också!
Eeh, har jag aldrig märkt, men okej.. Finland kanske är lite efter i utvecklingen. ;s
murderess
Tjej, 30 år
Citat från MelodyMarvelous
Citat från AFI
Citat från MelodyMarvelous
Say whut? Säljer H&M hårfärger? O.o
Ja, de har egna hårfärger också!
Eeh, har jag aldrig märkt, men okej.. Finland kanske är lite efter i utvecklingen. ;s
hahah ja som tycker man hittar hårfärger ÖVERALLT i finland haha xD iaf i vaasa
MelodyMoonchild
Tjej, 30 år
Citat från murderess
Citat från MelodyMarvelous
Citat från AFI
Citat från MelodyMarvelous
Say whut? Säljer H&M hårfärger? O.o
Ja, de har egna hårfärger också!
Eeh, har jag aldrig märkt, men okej.. Finland kanske är lite efter i utvecklingen. ;s
hahah ja som tycker man hittar hårfärger ÖVERALLT i finland haha xD iaf i vaasa
Men inte i H&M?
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet