Tips/Råd om Hår!
Citat från Vampyrmos
tvättas ut efter antal tvättar, finns en färg som har en stor flaska för sådär 160 spänn. Den håller längre än stargazer och directions, men kan vara svårare att få tag på. (kan ej namnet)
Så man måste ju hålla på att färga det med gämna mellan rum och kanske låta bli att tvätta håret i onödan.
läänka =)
Citat från pr0nbubben
Citat från Dinkel
Måste och måste.. Du kan gå till frisören och färga om de har ett välsorterat lager med färger. Dock blir det väldigt mycket bättre med toning.
men håller inte lika länge?!!
På lagom poröst hår håller faktiskt toning bättre.
Citat från pr0nbubben
Citat från Vampyrmos
tvättas ut efter antal tvättar, finns en färg som har en stor flaska för sådär 160 spänn. Den håller längre än stargazer och directions, men kan vara svårare att få tag på. (kan ej namnet)
Så man måste ju hålla på att färga det med gämna mellan rum och kanske låta bli att tvätta håret i onödan.
läänka =)
ska se om jag kan hitta den, men det finns få ställen i sverige som säljer det märket :/
Citat från Vampyrmos
Citat från pr0nbubben
Citat från Vampyrmos
tvättas ut efter antal tvättar, finns en färg som har en stor flaska för sådär 160 spänn. Den håller längre än stargazer och directions, men kan vara svårare att få tag på. (kan ej namnet)
Så man måste ju hålla på att färga det med gämna mellan rum och kanske låta bli att tvätta håret i onödan.
läänka =)
ska se om jag kan hitta den, men det finns få ställen i sverige som säljer det märket :/
vad dumt :(
Fan vad segt. Hon som brukar ha färgen flyttar till danmark nu och har stängt ;S
Men kör annars på directions, det är den bästa (vad jag vet) efter vad-den-andra-nu-hette ,
märket på färgen ;D Finns på bland annat shock.se
TROR det. Directions är oftast det märket som nämns först när man snackar om xtrema färger, så jag antar att det är bättre än manic panic,
Citat från Carolane
Citat från Vampyrmos
TROR det. Directions är oftast det märket som nämns först när man snackar om xtrema färger, så jag antar att det är bättre än manic panic,
Manic Panic håller längre fast Directions färg är elt awesome :D
haha jag löser väl det på något vis :)
jaoo, lycka till (:
Mitt desperata försök att få helt VITT hår blev istället platinablont så.. vill nu ha SKÄRA slingor i.. altså rosa/orangea.. tycker det är såå gulligt :D MEN vad är bäst? leta efter färger och chansa på att man kan blanda till en bra nyans eller ska ja bara ta smällen att gå till en frisör som gör det för hundratals kronor?
Hur ska jag klippa mig?
Nu får ni också tänka på att jag inte har duschat på en vecka och inte har borstat håret på 3 dagar.
(jag träffar aldrig folk, så det är ingen mening att duscha)
Och sjalen har jag för att hålla halsen varm, det lindrar halsont lite.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet