Tips/Råd om Hår!

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Naturdiet 32 år

10 024 forumsinlägg

Skrivet:
8 mars 2010 kl. 15:03
Naturdiet 32 år

hur får man sne lugg ? :s

pulvermos Tjej, 31 år

13 forumsinlägg

Skrivet:
8 mars 2010 kl. 18:23
pulvermos Tjej, 31 år

Citat från littlekuriboh


hur får man sne lugg ? :s

klipp den?

masshysteria Kille, 33 år

6 354 forumsinlägg

Skrivet:
8 mars 2010 kl. 19:25
masshysteria Kille, 33 år

Citat från pulvermos


Citat från littlekuriboh

hur får man sne lugg ? :s

klipp den?


</3

cr0w Kille, 33 år

2 016 forumsinlägg

Skrivet:
8 mars 2010 kl. 19:28
cr0w Kille, 33 år

Jag måste klippa mitt hår, mycket snart.
Några tips på vad fan jag ska göra med håret?


<---- Bild

klara Tjej, 29 år

2 090 forumsinlägg

Skrivet:
21 mars 2010 kl. 15:42
klara Tjej, 29 år

^

masshysteria Kille, 33 år

6 354 forumsinlägg

Skrivet:
22 mars 2010 kl. 19:02
masshysteria Kille, 33 år

CandyCandice: Sist jag använde den, tillsammans med toupering ofc, höll det över natten. Haha.

masshysteria Kille, 33 år

6 354 forumsinlägg

Skrivet:
22 mars 2010 kl. 19:04
masshysteria Kille, 33 år

CandyCandice: Har man ett bra shampoo och inte överanvänder den går det jättebra.

PLOMP Tjej, 34 år

6 200 forumsinlägg

Skrivet:
22 mars 2010 kl. 19:56
PLOMP Tjej, 34 år

Vart fan köper man dust it?
Blir galen, har sprungit runt i asmånga affärer och letat men hittar seriöst inte nånstans!

masshysteria Kille, 33 år

6 354 forumsinlägg

Skrivet:
22 mars 2010 kl. 19:57
masshysteria Kille, 33 år

Hos frisören!

PLOMP Tjej, 34 år

6 200 forumsinlägg

Skrivet:
22 mars 2010 kl. 20:01
PLOMP Tjej, 34 år

Citat från masshysteria


Hos frisören!

Absolut ingen annanstans? :o Alltid så satans dyrt hos frisörer ju!

masshysteria Kille, 33 år

6 354 forumsinlägg

Skrivet:
22 mars 2010 kl. 20:02
masshysteria Kille, 33 år

PLOMP: Har bara sett det på något enstaka Åhléns, kostade lika mycket där som hos frisören. </3

PLOMP Tjej, 34 år

6 200 forumsinlägg

Skrivet:
22 mars 2010 kl. 20:03
PLOMP Tjej, 34 år

Gud det är ju nästan deprimerande :(

masshysteria Kille, 33 år

6 354 forumsinlägg

Skrivet:
22 mars 2010 kl. 20:05
masshysteria Kille, 33 år

Eller hur :C

PLOMP Tjej, 34 år

6 200 forumsinlägg

Skrivet:
22 mars 2010 kl. 20:07
PLOMP Tjej, 34 år

Jag kommer ihåg att jag sett på ett ställe i sthlm för typ ett år sen att dom hade 2 för 99, men kan absolut inte hitta det stället igen, och har ingen aning om hur jag kom dit heller :(

InbakadKanin Tjej, 33 år

329 forumsinlägg

Skrivet:
24 mars 2010 kl. 20:44
InbakadKanin Tjej, 33 år

Vet någon vart man kan köpa tigerstripes clips? (Säg inte att det är fail för jag bryr mig ändå inte)


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet