Sverigedemokraterna
Citat från Motherfucker3
Citat från footfoot
Citat från Motherfucker3
Jag skiter i irland. Kristendomen är svensk kultur och den ska stanna i Sverige. Resten hör inte till Sverige.
Makes no sense.
Citat från Motherfucker3
Som jag vet så fanns det inga Svenskar och ett Sverige för 1000 år sedan. Vikingarna utvecklades till Svenskar.[/i]
Det där var nog det roligaste jag hört från dig.
bra
Om vi ska förbjuda islam eftersom den är så orättvis, så tycker jag att vi ska stänga ner info14.com och stoppa salemtågen. Även förbjuda Folkfronten då dom nämnda sakerna är rasistiska eller stärker rasism på något sätt. Detta skapar då ojämnstäldhet i Sverige. Så, bort med rasistiska föreningar!
Citat från Motherfucker3
Så du försvarar dej med en bild?
Du måste komma på något bättre.[/i]
Jag gav dig en baracuda för att du gjorde min dag med ditt argument?
dåligt. dem är ju fan rasister
Citat från Cajvall
Citat från DOH
dåligt. dem är ju fan rasister
Noob dom är inte rasister, noooob lär dig saker om ämnet innan du yttrar dig noob x)
ordet noob tre gånger i en mening, fint. Dom är främlingsfientliga, det är i stort sett samma sak som rasism, bara att byta ut ordet ras med kultur, vilket alla coola verkar göra idag.
Nej.
Citat från Viridian
Citat från Cajvall
Citat från DOH
dåligt. dem är ju fan rasister
Noob dom är inte rasister, noooob lär dig saker om ämnet innan du yttrar dig noob x)
ordet noob tre gånger i en mening, fint. Dom är främlingsfientliga, det är i stort sett samma sak som rasism, bara att byta ut ordet ras med kultur, vilket alla coola verkar göra idag.
Att jag nämnde noob flera gånger va inte seriöst.. och om du har rasistiska åsiker i SD så måste du lämna din post.. Det finns ingen rasism i SD längre, det är historik..
Citat från Cajvall
Att jag nämnde noob flera gånger va inte seriöst.. och om du har rasistiska åsiker i SD så måste du lämna din post.. Det finns ingen rasism i SD längre, det är historik..
Ja, och förintelsen ägde inte rum, för att nazisterna förnekar den.
Citat från Cajvall
Att jag nämnde noob flera gånger va inte seriöst.. och om du har rasistiska åsiker i SD så måste du lämna din post.. Det finns ingen rasism i SD längre, det är historik..
ett stort skämt då p3 gick undercover och visade på hur många sdklubbar snackar rasistiskt på möten och det visade sig att det var mycket rasistiskt snack under dessa möten. Sen så är det som sagt en fin gräns mellan främlingsfientlighet och rasism.
Citat från footfoot
Citat från Cajvall
Att jag nämnde noob flera gånger va inte seriöst.. och om du har rasistiska åsiker i SD så måste du lämna din post.. Det finns ingen rasism i SD längre, det är historik..
Ja, och förintelsen ägde inte rum, för att nazisterna förnekar den.
1) Rasism och nazism är två olika saker
2) Jag skiter fullständigt i vad nazisterna förnekar och inte gör.
SD är inget rasistiskt parti, du gör som precis alla andra etablerade politiskt intresserade och tar fram rasist stämpeln och blundar för problemet vi har i svergie.
Problemet jag ser är främlingsfientlighet och dåligt skött integrationspolitik. SD är främlingsfientliga och vill FÖRSÄMRA integrationspolitiken.
Jag drog parallellen att bara för att SD-röstare nekar till att SD är rasistiska så betyder inte det att det är så. Det krävs att man är både blind, döv och har en IQ på under 70 för att man ska undvika att förstå att SD fortfarande är rasister, bara att de bytt SS-uniformerna och skinnskallelooken mot kostymer och "ut med dom jävlarna" mot "verka för repatriering".
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet
