Sverigedemokraterna

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Anklever Kille, 34 år

2 433 forumsinlägg

Skrivet:
3 november 2009 kl. 22:00
Anklever Kille, 34 år

Citat från uglepung


Jag håller inte med dig. Sverige är svenskt. Och MAJORITETEN av alla invandrare försöker anpassa sig, lär sig språket, och skaffar jobb.

Även om 90 % av alla invandrare skulle vara perfekta medborgare är de där 10 % fortfarande ett problem som behöver lösas.


Citat från uglepung

Enligt sverigedemokraterna så ska man SLUTA lägga ner pengar på att lära invandrare svenska, för det kostar pengar..

Det är såklart inte en bra lösning. Men man skulle känna ställa högre krav på invandrares svenskakunskaper, det borde inte vara okej att inte kunna språket som medborgare.

beatyourkids Kille, 38 år

11 829 forumsinlägg

Skrivet:
3 november 2009 kl. 23:40
beatyourkids Kille, 38 år

Föregå med gott exempel hahaha, ta min by som exempel. Kriminalitet fanns i princip inte förrens invandrarna kom.

HampusAKAskinkan Kille, 33 år

504 forumsinlägg

Skrivet:
3 november 2009 kl. 23:43
HampusAKAskinkan Kille, 33 år

Citat från Terrorstorm


Föregå med gott exempel hahaha, ta min by som exempel. Kriminalitet fanns i princip inte förrens invandrarna kom.

så du gillar SD alltså?

beatyourkids Kille, 38 år

11 829 forumsinlägg

Skrivet:
3 november 2009 kl. 23:45
beatyourkids Kille, 38 år

Citat från HampusAKAskinkan


Citat från Terrorstorm

Föregå med gott exempel hahaha, ta min by som exempel. Kriminalitet fanns i princip inte förrens invandrarna kom.

så du gillar SD alltså?


Tryck föregående nere till vänster här precis. Kanske flera gånger också.

MrsFahrenheit Tjej, 34 år

1 300 forumsinlägg

Skrivet:
3 november 2009 kl. 23:45
MrsFahrenheit Tjej, 34 år

Citat från Terrorstorm


Föregå med gott exempel hahaha, ta min by som exempel. Kriminalitet fanns i princip inte förrens invandrarna kom.

Vi har hört din snyfthistoria om hur kriminella, farliga och elaka invandrarna hos dig är.
Kom med något nytt

Kalmah Kille, 33 år

1 094 forumsinlägg

Skrivet:
3 november 2009 kl. 23:49
Kalmah Kille, 33 år

Citat från HampusAKAskinkan


Citat från Terrorstorm

Föregå med gott exempel hahaha, ta min by som exempel. Kriminalitet fanns i princip inte förrens invandrarna kom.

så du gillar SD alltså?


Du behöver ju inte säga det som om det vore brottsligt.

beatyourkids Kille, 38 år

11 829 forumsinlägg

Skrivet:
3 november 2009 kl. 23:57
beatyourkids Kille, 38 år

Citat från kartoffel


Citat från Terrorstorm

Föregå med gott exempel hahaha, ta min by som exempel. Kriminalitet fanns i princip inte förrens invandrarna kom.

Vi har hört din snyfthistoria om hur kriminella, farliga och elaka invandrarna hos dig är.
Kom med något nytt


HEJ KOMPISSS
Jag talar nog inte för bara mig själv utan för flera 10 000-tals svenska medborgare. Har du något att komma med förutom att vara moralkärring?

beatyourkids Kille, 38 år

11 829 forumsinlägg

Skrivet:
3 november 2009 kl. 23:58
beatyourkids Kille, 38 år



1985-89 är siffrorna ifrån, vad säger samma siffror idag tror ni?

Edit: Lite mer fakta under samma år:

Våldtäkt
2 svenskar av 10 000 svenskar.
9 invandrare av 10 000 invandrare.
För våldtäkt under perioden 1985–1989 är överrepresentationen störst för medborgare från Algeriet, Libyen, Marocko och Tunisien.

Mord
2 svenskar av 10 000 svenskar.
7 invandrare av 10 000 invandrare.
För mord och dråp under samma period var överrepresentationen störst bland medborgare från Jordanien, Palestina och Syrien följt av Sovjetunionen och Colombia.

Gatumisshandel
2 svenskar av 1 000 svenskar.
8 invandrare av 1 000 invandrare.

MrsFahrenheit Tjej, 34 år

1 300 forumsinlägg

Skrivet:
4 november 2009 kl. 00:00
MrsFahrenheit Tjej, 34 år

Citat från Terrorstorm


HEJ KOMPISSS
Jag talar nog inte för bara mig själv utan för flera 10 000-tals svenska medborgare. Har du något att komma med förutom att vara moralkärring?[/i]

Nej, jag gillar att vara moralkärring, om du anser att jag är det :)

Kalmah Kille, 33 år

1 094 forumsinlägg

Skrivet:
4 november 2009 kl. 00:02
Kalmah Kille, 33 år

^Äcklig statistik. Det är värre nu, så vitt jag vet.

beatyourkids Kille, 38 år

11 829 forumsinlägg

Skrivet:
4 november 2009 kl. 00:08
beatyourkids Kille, 38 år

Citat från kartoffel


Citat från Terrorstorm

HEJ KOMPISSS
Jag talar nog inte för bara mig själv utan för flera 10 000-tals svenska medborgare. Har du något att komma med förutom att vara moralkärring?

Nej, jag gillar att vara moralkärring, om du anser att jag är det :)


Men man måste kunna se saker från båda sidorna! :)

StanHope Tjej, 35 år

612 forumsinlägg

Skrivet:
4 november 2009 kl. 00:09
StanHope Tjej, 35 år

innan var jag både för och emot, men numera tycker jag inte om dom längre alls!

beatyourkids Kille, 38 år

11 829 forumsinlägg

Skrivet:
4 november 2009 kl. 00:17
beatyourkids Kille, 38 år



Killen som ruvar på dom onda äggen.

spiskummin Kille, 35 år

6 359 forumsinlägg

Skrivet:
4 november 2009 kl. 07:39
spiskummin Kille, 35 år

Citat från Terrorstorm


(Gammal statistik som kan vara photoshoppad och statistik utan källa)


Ge gärna länkar till aktuell och trovärdig statistik baserad på antal UPPKLARADE brott och inte antalet misstänkta.

Annars så kan jag också använda en bild:

Kolla, samma källa. Men helt plötsligt så begås alla brott av infödda svenskar.


Låter inte särskilt trovärdigt att var 5e person från Algeriet, Marocko, Libyen och Tunisien skulle vara kriminell.

Cajvall Kille, 33 år

443 forumsinlägg

Skrivet:
4 november 2009 kl. 07:53
Cajvall Kille, 33 år

Citat från footfoot


Citat från Terrorstorm

(Gammal statistik som kan vara photoshoppad och statistik utan källa)


Ge gärna länkar till aktuell och trovärdig statistik baserad på antal UPPKLARADE brott och inte antalet misstänkta.

Annars så kan jag också använda en bild:

Kolla, samma källa. Men helt plötsligt så begås alla brott av infödda svenskar.


Låter inte särskilt trovärdigt att var 5e person från Algeriet, Marocko, Libyen och Tunisien skulle vara kriminell.


Om du tror att det stämmer att det är 100% svenskar som göra alla brott i Sverige är du ju fan helt dum i huvudet..


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet