Sverigedemokraterna
Citat från DuELaGo:
Citat från Kir:
Citat från beatyourkids:
Ren fakta, finns inget "och". Gör vadfan du vill med den. Det är inget jävla argument. Då hade det funnits ett "och".
Vad ville du säga med den informationen?
Att SD gillar att överdriva saker.
Vad är det som överdrivs med statistiken?
Citat från DuELaGo:
Citat från Kir:
Citat från beatyourkids:
Ren fakta, finns inget "och". Gör vadfan du vill med den. Det är inget jävla argument. Då hade det funnits ett "och".
Vad ville du säga med den informationen?
Att SD gillar att överdriva saker.
Vad har SD med det här att göra?
Citat från beatyourkids:
Citat från DuELaGo:
Citat från Kir:
Citat från beatyourkids:
Ren fakta, finns inget "och". Gör vadfan du vill med den. Det är inget jävla argument. Då hade det funnits ett "och".
Vad ville du säga med den informationen?
Att SD gillar att överdriva saker.
Vad har SD med det här att göra?
öööhöööööhhh, Vet inte men det står SD uppe i toppen och de säger alltid att det bara kommer folk ifrån Mellanöstern och dylikt.
Citat från DuELaGo:
Citat från beatyourkids:
Citat från DuELaGo:
Citat från Kir:
Citat från beatyourkids:
Ren fakta, finns inget "och". Gör vadfan du vill med den. Det är inget jävla argument. Då hade det funnits ett "och".
Vad ville du säga med den informationen?
Att SD gillar att överdriva saker.
Vad har SD med det här att göra?
öööhöööööhhh, Vet inte men det står SD uppe i toppen och de säger alltid att det bara kommer folk ifrån Mellanöstern och dylikt.
Jaha, alla i den här tråden är Sverigedemokrater då? Det kan snarare vara information till Sverigedemokrater, som det finns i den här tråden.
Överdriven? Du får källkritisera SCB hur länge du vill.
Citat från beatyourkids:
Citat från DuELaGo:
Citat från beatyourkids:
Citat från DuELaGo:
Citat från Kir:
Citat från beatyourkids:
Ren fakta, finns inget "och". Gör vadfan du vill med den. Det är inget jävla argument. Då hade det funnits ett "och".
Vad ville du säga med den informationen?
Att SD gillar att överdriva saker.
Vad har SD med det här att göra?
öööhöööööhhh, Vet inte men det står SD uppe i toppen och de säger alltid att det bara kommer folk ifrån Mellanöstern och dylikt.
Jaha, alla i den här tråden är Sverigedemokrater då? Det kan snarare vara information till Sverigedemokrater, som det finns i den här tråden.
Överdriven? Du får källkritisera SCB hur länge du vill.
Tror du missuppfattade mig.... Jag menar att SD:are eller SD vill få det som att det är massiv invandring och att det bara kommer folk ifrån Mellanöstern.
Citat från DuELaGo:
Citat från beatyourkids:
Citat från DuELaGo:
Citat från beatyourkids:
Citat från DuELaGo:
Citat från Kir:
Citat från beatyourkids:
Ren fakta, finns inget "och". Gör vadfan du vill med den. Det är inget jävla argument. Då hade det funnits ett "och".
Vad ville du säga med den informationen?
Att SD gillar att överdriva saker.
Vad har SD med det här att göra?
öööhöööööhhh, Vet inte men det står SD uppe i toppen och de säger alltid att det bara kommer folk ifrån Mellanöstern och dylikt.
Jaha, alla i den här tråden är Sverigedemokrater då? Det kan snarare vara information till Sverigedemokrater, som det finns i den här tråden.
Överdriven? Du får källkritisera SCB hur länge du vill.
Tror du missuppfattade mig.... Jag menar att SD:are eller SD vill få det som att det är massiv invandring och att det bara kommer folk ifrån Mellanöstern.
Och hur är det ens relevant med det jag la upp?
mhmm snart måste man sjunga allahu akhbar i moskén på skolavslutningen fyfan
Förstår verkligen inte att folk sitter och helt seriöst tycker att SD är ett bra parti som vill göra något bra... patetiska brottslingar hela högen.
Finns inget bra parti i vår riksdag. Många glömmer bort hur kassa de andra partierna faktiskt är också.
Citat från Demirel:
Förstår verkligen inte att folk sitter och helt seriöst tycker att SD är ett bra parti som vill göra något bra... patetiska brottslingar hela högen.
Det där kan du ju säga om valfritt parti.
Alltså, varenda gång. "Men de andra partierna då!? :("
Det här är en tråd om SD för i helvete.
Citat från Vvardenfell:
Alltså, varenda gång. "Men de andra partierna då!? :("
Det här är en tråd om SD för i helvete.
Menade att det finns folk som är så pass övertygade om sin sak i alla läger.
Citat från Kerryburgerking:
Menade att det finns folk som är så pass övertygade om sin sak i alla läger.
lol när handlade kritik mot SD någonsin om att de är 'övertygade om sin sak'?
Citat från AeriDorno:
Citat från Kerryburgerking:
Menade att det finns folk som är så pass övertygade om sin sak i alla läger.
lol när handlade kritik mot SD någonsin om att de är 'övertygade om sin sak'?
Det är ju inte speciellt konstruktiv kritik. Är ju som om en SDare skulle ställa samma fråga fast om F!,MP, V eller FP
Vet ni vad en höghastighetstågbana mellan sthlm - göteborg - malmö skulle/ska kosta?
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet