Sverigedemokraterna
Klart man får tycka hur man vill, men då får ju även andra människor också tycka saker om din åsikt.
ne, då är det odemokratiskt :PPPPP
Det är skillnad mellan åsikt och aktion :)
Citat från Nakwa:
Det är skillnad mellan åsikt och aktion :)
Det va odemokratiskt sagt!
alltså om det är en fras som kastas runt alltför mycket så är det "odemokratiskt"
Demokratin och yttrandefriheten är det viktigaste vi har. Det är bara nationellt sunt förnuft som saknas.
demokrati yttrandefrihet demokrati yttrandefrihet demokrati yttrandefrihet demokrati yttrandefrihet demokrati yttrandefrihet demokrati yttrandefrihet demokrati yttrandefrihet demokrati yttrandefrihet demokrati yttrandefrihet demokrati yttrandefrihet demokrati yttrandefrihet demokrati yttrandefrihet demokrati yttrandefrihet demokrati yttrandefrihet demokrati yttrandefrihet
/thread
Man måste älska Nordkorea och jobbet Kim Jong-Un gör 2015.
/thread
http://sv.wikipedia.org/wiki/Demokrati
http://sv.wikipedia.org/wiki/Diktatur
http://sv.wikipedia.org/wiki/Yttrandefrihet
Citat från lundquist:
http://www.expressen.se/nyheter/beviset-s-lovar-att-samarbeta-med-smr/
Hur är det här relaterat till tråden?
Sharia hade varit fint till sommarn.
Citat från lundquist:
http://www.expressen.se/nyheter/beviset-s-lovar-att-samarbeta-med-smr/
lol trodde att det handlade om svenska motståndsrörelsen
Citat från MCRIDE:
Citat från lundquist:
http://www.expressen.se/nyheter/beviset-s-lovar-att-samarbeta-med-smr/
Hur är det här relaterat till tråden?
SD:s relation till smr. Deras syn på islamism och dess växande inflytande i samhället samt då också smr och dess koppling till islamism.
Hittade ett klipp från min hemstad Växjö 1994:
Lite kul video där Peter Jihde är ganska ung och oerfaren haha.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet