Sverigedemokraterna
Ok, Koof. Ok.
Kan du åtminstone erkänna att de är etnocentriska?
Hitler ledde också ett missnöjesparti som till en början använde sig av fina ord för att få makt.
Sedan kan du ju, tja, ta en titt på alla de rasistiska uttalanden som gjorts eller de händer som skakats mellan Sverigedemokrater och tidigare SS-soldater.
Citat från Pekfinger:
Hitler ledde också ett missnöjesparti som till en början använde sig av fina ord för att få makt.
Sedan kan du ju, tja, ta en titt på alla de rasistiska uttalanden som gjorts eller de händer som skakats mellan Sverigedemokrater och tidigare SS-soldater.
LOL please.
De som har uttryckt sig rasistiskt är inte en del av partiet längre och vad som hände för 25-30 år sedan i partiet är inte relevant.
Citat från Koof:
Citat från Pekfinger:
Hitler ledde också ett missnöjesparti som till en början använde sig av fina ord för att få makt.
Sedan kan du ju, tja, ta en titt på alla de rasistiska uttalanden som gjorts eller de händer som skakats mellan Sverigedemokrater och tidigare SS-soldater.
LOL please.
De som har uttryckt sig rasistiskt är inte en del av partiet längre och vad som hände för 25-30 år sedan i partiet är inte relevant.
Björn Söder och Kent Ekeroth...
Citat från Koof:
Citat från Pekfinger:
Hitler ledde också ett missnöjesparti som till en början använde sig av fina ord för att få makt.
Sedan kan du ju, tja, ta en titt på alla de rasistiska uttalanden som gjorts eller de händer som skakats mellan Sverigedemokrater och tidigare SS-soldater.
LOL please.
De som har uttryckt sig rasistiskt är inte en del av partiet längre och vad som hände för 25-30 år sedan i partiet är inte relevant.
Va? Är Björn Söder inte en del av partiet längre?! Shit nu har jag missat något. Länka källa på det tack!
Det är väldigt intressant hur man INTE får nämna SD's historia, för då blir det hus i helvette och då är man (enligt dom) trångsynt! Men jag har själv märkt att SD'are gillar att nämna VP's historia samt tala ner andra partier. Sedan att påstå att SD's politiker inte är rasister är ren idioti och det vet även SD's egna väljare.
Åh, herregud. Hitler var nazist. SD vill sänka invandringen och värna om Sverige. Det är inte ens rasistiskt.
I USA är alla stolta patrioter, vilket typ ingen är i Sverige. Trots det har USA inte gasat ihjäl en jävel. Konstigt. För precis som Hitler så väljer ju Obama sina ord.
Finns inte en chans att folk är så korkade/naiva att dom på allvar tror att SD har gjort denna helomvändning och inte är ett rasistiskt parti längre.
"Nä vadå, skulle dom ljuga? Sånt gör väl inte politiker eller? :("
Citat från beatyourkids:
I USA är alla stolta patrioter, vilket typ ingen är i Sverige. Trots det har USA inte gasat ihjäl en jävel. Konstigt. För precis som Hitler så väljer ju Obama sina ord.
Sen att USA är en hel nation av invandrare gör ju att liknelsen är ganska platt.
Citat från Pekfinger:
Hitler ledde också ett missnöjesparti som till en början använde sig av fina ord för att få makt.
Sedan kan du ju, tja, ta en titt på alla de rasistiska uttalanden som gjorts eller de händer som skakats mellan Sverigedemokrater och tidigare SS-soldater.
Dock har SD sammarbeten med Svenska Judisk Dialog, och dem har en del judar som är medlemmar, t.ex Kent och Ted Ekeroth är båda judar. Mer att dem är sionister isånnafall, än nazister.
^ Har aldrig sagt att de är nazister. Rasister kallade jag dem, däremot.
Citat från Pekfinger:
Citat från Koof:
Citat från Pekfinger:
Hitler ledde också ett missnöjesparti som till en början använde sig av fina ord för att få makt.
Sedan kan du ju, tja, ta en titt på alla de rasistiska uttalanden som gjorts eller de händer som skakats mellan Sverigedemokrater och tidigare SS-soldater.
LOL please.
De som har uttryckt sig rasistiskt är inte en del av partiet längre och vad som hände för 25-30 år sedan i partiet är inte relevant.
Va? Är Björn Söder inte en del av partiet längre?! Shit nu har jag missat något. Länka källa på det tack!
Citera please.
Citat från Koof:
Citat från Pekfinger:
Citat från Koof:
Citat från Pekfinger:
Hitler ledde också ett missnöjesparti som till en början använde sig av fina ord för att få makt.
Sedan kan du ju, tja, ta en titt på alla de rasistiska uttalanden som gjorts eller de händer som skakats mellan Sverigedemokrater och tidigare SS-soldater.
LOL please.
De som har uttryckt sig rasistiskt är inte en del av partiet längre och vad som hände för 25-30 år sedan i partiet är inte relevant.
Va? Är Björn Söder inte en del av partiet längre?! Shit nu har jag missat något. Länka källa på det tack!
Citera please.
?
^ Ja? Citera vad han har sagt som är så rasistiskt.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet