Sverigedemokraterna
Inte många partier som är EU-kritiska heller.
Fast Ohly är inte kommunist längre. Det finne heller inga av hans uttalanden som vittnar om kommunism (om du hittar något uttalande från Ohly om att kollektivisera all produktion får du gärna länka det). Schyman är inte ens vänsterpartist, och har inte vart det på många år. Även hon står långt från kommunism.
Att hitta inlägg som angriper muslimer är däremot väldigt enkelt från i princip alla Sverigedemokratiska förtroendevalda.
Det är ingen nyhet att SD:are försöker rättfärdiga sitt idiotiska val med helt irrelevanta saker.
Citat från AlQaIda:
Det är ingen nyhet att SD:are försöker rättfärdiga sitt idiotiska val med helt irrelevanta saker.
precis som alla andra partier, baserat på åsikt.
Citat från AnalBlazer:
Citat från AlQaIda:
Det är ingen nyhet att SD:are försöker rättfärdiga sitt idiotiska val med helt irrelevanta saker.
precis som alla andra partier, baserat på åsikt.
helgade åsikten
http://theconversation.com/no-youre-not-entitled-to-your-opinion-9978
Citat från Meowtwo:
Fast Ohly är inte kommunist längre. Det finne heller inga av hans uttalanden som vittnar om kommunism (om du hittar något uttalande från Ohly om att kollektivisera all produktion får du gärna länka det). Schyman är inte ens vänsterpartist, och har inte vart det på många år. Även hon står långt från kommunism.
Att hitta inlägg som angriper muslimer är däremot väldigt enkelt från i princip alla Sverigedemokratiska förtroendevalda.
Sverigedemokraterna tar också öppet distans från (insert ord som ni nu hatar dem för, då det är ett par)
Varför lita på vissa personer men inte andra?
Logik och känslomässigt selektiv perception fungerar inte.
Varför ser folk "Men andra partier är också dåliga faktiskt :(" som ett vettigt argument?
Citat från AnalBlazer:
Citat från AlQaIda:
Det är ingen nyhet att SD:are försöker rättfärdiga sitt idiotiska val med helt irrelevanta saker.
precis som alla andra partier, baserat på åsikt.
Ungefär lika relevant som att försöka få statsministern att ge besked om att han ska avgå innan valet ens är klart när man inte ens själv vet vilken diskho man skiter i efter valet.
Patetisk.
Från Hanif Balis facebooksida:
"Träffade en snäll polis i tunnelbanan, vi utbytte lite trevligheter innan han sa något som jag inte kan släppa.
- Vi kan inte fortsätta prata, det kommer bli ett jäkla liv om jag står och pratar med dig.
Jag fattade ingenting, varför det frågade jag?
- Så fort vi ens pratar någon med utländsk bakgrund så hoppar folk på oss och börjar ifrågasätta vårt arbete. Att försöka ta någon som gjort ett brott som råkar vara av utländsk bakgrund betyder automatiskt att vi måste hantera en massa skrikande, elaka och hatiska förbipasserande som tror att vi gör allt på grund av rasism.
- Men jag pratar ju bara med dig. Om polisen ska få skit varje gång de pratar med mig så kommer de ju till sist sluta. Då kommer ju jag som svarthårig få sämre samhällsservice än andra.
Jag hann knappt avsluta min mening innan en dräggig hippiejävel ställer sig bredvid mig och börjar ifrågasätta varför polisen pratar med mig. Jag blir självklart rasande, och vad jag sa till socialistdrägget håller jag gärna för mig själv.
Bra jobbat alla fina antirasistiska tyckare, ni har piskat upp en sådan felaktig bild av Sverige att ni själva tror på den. Vårt samhälle får ta smällen för att ni, precis som rasisterna alltid behöver peka ut några som demoner, så ni själva kan känna er överlägsna."
Antirasismen är ett större problem i Sverige är rasismen själv. För antirasismen bygger upp sånna jääävla fördomar mot människor att allt som sägs eller görs ska tolkas som rasism. Att "klippa Pippi" är t.ex. ett av resultaten av antirasismen i Sverige. Jag LOVAR att inom en snar framtid i Sverige så får du inte säga "mörkhyad" eller "svart person" heller längre för då gör man skillnad på människor =/= rasism.
Det här är ett jävla problem.
Citat från beatyourkids:
Antirasismen är ett större problem i Sverige är rasismen själv. För antirasismen bygger upp sånna jääävla fördomar mot människor att allt som sägs eller görs ska tolkas som rasism. Att "klippa Pippi" är t.ex. ett av resultaten av antirasismen i Sverige. Jag LOVAR att inom en snar framtid i Sverige så får du inte säga "mörkhyad" eller "svart person" heller längre för då gör man skillnad på människor =/= rasism.
Det här är ett jävla problem.
^Word
Citat från Nakwa:
Citat från Meowtwo:
Fast Ohly är inte kommunist längre. Det finne heller inga av hans uttalanden som vittnar om kommunism (om du hittar något uttalande från Ohly om att kollektivisera all produktion får du gärna länka det). Schyman är inte ens vänsterpartist, och har inte vart det på många år. Även hon står långt från kommunism.
Att hitta inlägg som angriper muslimer är däremot väldigt enkelt från i princip alla Sverigedemokratiska förtroendevalda.
Sverigedemokraterna tar också öppet distans från (insert ord som ni nu hatar dem för, då det är ett par)
Varför lita på vissa personer men inte andra?
Logik och känslomässigt selektiv perception fungerar inte.
Var har de tagit avstånd från sitt nazistiska förflutna?
Citat från Cohacq:
Citat från Nakwa:
Citat från Meowtwo:
Fast Ohly är inte kommunist längre. Det finne heller inga av hans uttalanden som vittnar om kommunism (om du hittar något uttalande från Ohly om att kollektivisera all produktion får du gärna länka det). Schyman är inte ens vänsterpartist, och har inte vart det på många år. Även hon står långt från kommunism.
Att hitta inlägg som angriper muslimer är däremot väldigt enkelt från i princip alla Sverigedemokratiska förtroendevalda.
Sverigedemokraterna tar också öppet distans från (insert ord som ni nu hatar dem för, då det är ett par)
Varför lita på vissa personer men inte andra?
Logik och känslomässigt selektiv perception fungerar inte.
Var har de tagit avstånd från sitt nazistiska förflutna?
Genom att föra en politik som inte ens har med det förflutna att göra? Annars hade dom väl fortsatt på samma spår.
Citat från Cohacq:
Citat från Nakwa:
Citat från Meowtwo:
Var har de tagit avstånd från sitt nazistiska förflutna?
Genom att exkludera partimedlemmar som var öppna nazister, bland annat.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet