Sverigedemokraterna

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Nakwa Kille, 37 år

4 230 forumsinlägg

Skrivet:
16 oktober 2014 kl. 14:38
Nakwa Kille, 37 år

Citat från Cohacq:


Ja, Ohly var kommunist. Han kallar sig inte det längre. Att säga att det finns en konflikt i Fi och därför kalla hela partiet transhatare är som att jag skulle säga att hela SD är nassar för att det finns några stycken i partiet.[/i]


Nu kanske du förstår min poäng alltså?

Cohacq Kille, 34 år

1 086 forumsinlägg

Skrivet:
16 oktober 2014 kl. 14:41
Cohacq Kille, 34 år

Citat från Nakwa:


Citat från Cohacq:

Ja, Ohly var kommunist. Han kallar sig inte det längre. Att säga att det finns en konflikt i Fi och därför kalla hela partiet transhatare är som att jag skulle säga att hela SD är nassar för att det finns några stycken i partiet.


Nu kanske du förstår min poäng alltså?


Det är skillnad på några medlemmar och den näst högste i partiet. Björn Söder har garanterat mer förmåga att påverka partiet än nån nobody i Fi.

beatyourkids Kille, 38 år

11 829 forumsinlägg

Skrivet:
16 oktober 2014 kl. 16:45
beatyourkids Kille, 38 år

Citat från Cohacq:


Sverigedemokrat är inte en folkgrupp.

http://www.interasistmen.se/dumheter/sdrasister-ar-inte-hets-mot-folkgrupp-jk-inleder-inte-undersokning/


Mansföraktet från F! då? Är männen en folkgrupp? Skriver IRM nått om det?

beatyourkids Kille, 38 år

11 829 forumsinlägg

Skrivet:
16 oktober 2014 kl. 16:48
beatyourkids Kille, 38 år

Citat från Cohacq:


Ja, Ohly var kommunist. Han kallar sig inte det längre. Att säga att det finns en konflikt i Fi och därför kalla hela partiet transhatare är som att jag skulle säga att hela SD är nassar för att det finns några stycken i partiet.[/i]

"Ja, Åkesson var rasist. Han kallar sig inte det längre."

Din mening är accepterad men inte min. Varför?

Cohacq Kille, 34 år

1 086 forumsinlägg

Skrivet:
16 oktober 2014 kl. 16:59
Cohacq Kille, 34 år

Citat från beatyourkids:


Citat från Cohacq:

Sverigedemokrat är inte en folkgrupp.

http://www.interasistmen.se/dumheter/sdrasister-ar-inte-hets-mot-folkgrupp-jk-inleder-inte-undersokning/

Mansföraktet från F! då? Är männen en folkgrupp? Skriver IRM nått om det?


Vad jag vet gör de det inte. Vill du ha en site som är kritisk mot vänsterpartierna får du leta någon annanstans. Lika lite som att Realisten skriver dåligt om SvP och SMR.

Cohacq Kille, 34 år

1 086 forumsinlägg

Skrivet:
16 oktober 2014 kl. 17:00
Cohacq Kille, 34 år

Citat från beatyourkids:


Citat från Cohacq:


Ja, Ohly var kommunist. Han kallar sig inte det längre. Att säga att det finns en konflikt i Fi och därför kalla hela partiet transhatare är som att jag skulle säga att hela SD är nassar för att det finns några stycken i partiet.

"Ja, Åkesson var rasist. Han kallar sig inte det längre."

Din mening är accepterad men inte min. Varför?


Vad jag vet har Åkesson aldrig sagt att han är/var rasist. Åandrasidan driver han en främlingsfientlig politik. Ohly yrkade aldrig för en revolution.

beatyourkids Kille, 38 år

11 829 forumsinlägg

Skrivet:
16 oktober 2014 kl. 17:20
beatyourkids Kille, 38 år

Citat från Cohacq:


Citat från beatyourkids:

Citat från Cohacq:


Ja, Ohly var kommunist. Han kallar sig inte det längre. Att säga att det finns en konflikt i Fi och därför kalla hela partiet transhatare är som att jag skulle säga att hela SD är nassar för att det finns några stycken i partiet.

"Ja, Åkesson var rasist. Han kallar sig inte det längre."

Din mening är accepterad men inte min. Varför?

Vad jag vet har Åkesson aldrig sagt att han är/var rasist. Åandrasidan driver han en främlingsfientlig politik. Ohly yrkade aldrig för en revolution.


Han fanns i sånna kretsar. Nja, han driver en högerpolitik. Ohly drev en vänsterpolitik. Åkesson vill inte heller driva Sverige till ett Nazityskland, men båda kan ju lika gärna driva/ha drivit en dold agenda. Så visst kan Sjöstedt vara en kommunist. Han har väl sagt lika många gånger att han inte är det som Åkesson sagt att han inte är rasist.

Cohacq Kille, 34 år

1 086 forumsinlägg

Skrivet:
16 oktober 2014 kl. 17:26
Cohacq Kille, 34 år

Citat från beatyourkids:


Citat från Cohacq:

Citat från beatyourkids:

Citat från Cohacq:


Ja, Ohly var kommunist. Han kallar sig inte det längre. Att säga att det finns en konflikt i Fi och därför kalla hela partiet transhatare är som att jag skulle säga att hela SD är nassar för att det finns några stycken i partiet.

"Ja, Åkesson var rasist. Han kallar sig inte det längre."

Din mening är accepterad men inte min. Varför?

Vad jag vet har Åkesson aldrig sagt att han är/var rasist. Åandrasidan driver han en främlingsfientlig politik. Ohly yrkade aldrig för en revolution.

Han fanns i sånna kretsar. Nja, han driver en högerpolitik. Ohly drev en vänsterpolitik. Åkesson vill inte heller driva Sverige till ett Nazityskland, men båda kan ju lika gärna driva/ha drivit en dold agenda. Så visst kan Sjöstedt vara en kommunist. Han har väl sagt lika många gånger att han inte är det som Åkesson sagt att han inte är rasist.


Fast är det höger att vilja tvångssterilera transsexuella och ha mer statlig ekonomi?

beatyourkids Kille, 38 år

11 829 forumsinlägg

Skrivet:
16 oktober 2014 kl. 17:52
beatyourkids Kille, 38 år

Säger IRM det?

Cohacq Kille, 34 år

1 086 forumsinlägg

Skrivet:
16 oktober 2014 kl. 17:59
Cohacq Kille, 34 år

Citat från beatyourkids:


Säger IRM det?

Ja. Med källa på vad de röstat i riksdagen.

http://www.interasistmen.se/hbtq/sverigedemokraterna-enda-partiet-som-vill-tvangssterilisera-transsexuella/

beatyourkids Kille, 38 år

11 829 forumsinlägg

Skrivet:
16 oktober 2014 kl. 18:12
beatyourkids Kille, 38 år

Citat från Cohacq:


Citat från beatyourkids:

Säger IRM det?

Ja. Med källa på vad de röstat i riksdagen.

http://www.interasistmen.se/hbtq/sverigedemokraterna-enda-partiet-som-vill-tvangssterilisera-transsexuella/


Stackars minoritetsgrupp. Tur det inte gick igenom.

Cohacq Kille, 34 år

1 086 forumsinlägg

Skrivet:
16 oktober 2014 kl. 18:18
Cohacq Kille, 34 år

Citat från beatyourkids:


Citat från Cohacq:

Citat från beatyourkids:

Säger IRM det?

Ja. Med källa på vad de röstat i riksdagen.

http://www.interasistmen.se/hbtq/sverigedemokraterna-enda-partiet-som-vill-tvangssterilisera-transsexuella/

Stackars minoritetsgrupp. Tur det inte gick igenom.


Så det är rätt att förneka en del av befolkningen rätten att skaffa barn?

beatyourkids Kille, 38 år

11 829 forumsinlägg

Skrivet:
16 oktober 2014 kl. 19:32
beatyourkids Kille, 38 år

Näe, har jag sagt det?

stroem1894 Kille, 31 år

122 forumsinlägg

Skrivet:
16 oktober 2014 kl. 19:39
stroem1894 Kille, 31 år

Bästa partiet.

pingu 29 år

5 257 forumsinlägg

Skrivet:
16 oktober 2014 kl. 19:55
pingu 29 år

lol


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet