Sverigedemokraterna
Jag ser ut som en gorilla, röstade inte SD. Måste betyda att jag röstade på Djurens Parti.
inte för att jag sympatiserar med SD, men jag har aldrig hört en SD:are prata om renrasiga svenskar?
Ja, jag tänkte på det med..
Det är inte mycket gorilla över den här killen...
han kanske menade björn söder.
tycker inte riktigt han ser ut som en gorilla, tbh
Mer som ett ollon, ärligt talat.
När jag ser Björn Söder ser jag bara ett gigantiskt empati-vakuum.
ren ondska
wtf har han på sig
Citat från Bloodbath:
Gnäller på klädkod, glömmer att ha på sig kavaj
Bild: https://scontent-a-vie.xx.fbcdn.net/hphotos-xap1/v/t1.0-9/10653831_711310998944005_8465465198448410903_n.jpg?oh=bd067a2481d5dbcdba7153034f48ffab&oe=54B6D96B
det där är ju dock klädkod om något.
Det är möjligt att bära Sverigedräkt, hembygdsdräkt eller folkdräkt vid samtliga klädkoder (undviks vid Smoking, med dans)
http://www.vett-och-etikett.com/vett-och-etikett.asp?tips=Kladkoder#grundregler
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet
