Sverigedemokraterna
jag hänvisar till min blogg :)
Nä SD är bra. Precis som det tyska arbetarpartiet. Det är väl en tidsfråga innan dom jagar ut muslimerna med järnrör eh.
Är jag rasist som röstar på SD?
Är 13% av Sverige rasister?
Ni kanske borde kolla upp lite istället för att stämpla allt med aftonbladets ord.
Alltså en del personer verkar tro att det bara är rassar som har yttrandefrihet. Vi får tycka vad vi vill om dom också. Förresten så har SD mycket rasistisk politik, de har rötter i vit makt- rörelsen och nazism. De vill begränsa invandringen med 90% och främst från muslimska länder. De är fortfarande rasister, SD-politiker kommer med rasistiska uttalanden varje dag. SD är rasister. "inte rasist men"
Akta er, här kommer småbarnen med argument
Så fördelar sig valdistrikten där SD är störst länsvis i riksdagsvalet, antal distrikt:
Skåne 66
Västra Götaland 9
Jönköping 7
Blekinge 3
Halland 3
Dalarna 2
Örebro 2
Kalmar 1
Uppsala 1
Värmland 1
Som min syster alltid sagt ;: GE TILLBAKS SKÅNE TILL DANMARK :D
Min skola ligger i stan och i den var det över 15% som röstade SD under skolvalet
^
^Tror knappast att Danmark vill ha Skåne.
Man är väl rasist om man vill ge bort skåne, jag menar, där bor ju många invandrare..
Haha, herregud.
Citat från Varjen:
Citat från esteban:
Alltid roligt när folk använder ens ålder som argument.
För jag argumenterade ju
Du borde ha förstått vad jag menade om du nu var så mogen, haha snälla
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article19535807.ab
Va?! smooth sverige.. smooth
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet