Sverigedemokraterna
pSilent
Kille, 32 år
Citat från u_suck_tbh
Det här är ett forum.
Du behöver inte ha "sett" personen innan, personen kan fortfarande ha läst vad du har skrivit och fått en inblick i dina tankebanor.
Men person i fråga vet fortfarande inte huruvida jag är insatt eller ej.
u_suck_tbh
34 år
Citat från imEMO
Citat från u_suck_tbh
Det här är ett forum.
Du behöver inte ha "sett" personen innan, personen kan fortfarande ha läst vad du har skrivit och fått en inblick i dina tankebanor.
Men person i fråga vet fortfarande inte huruvida jag är insatt eller ej.
Det går att göra en ungefärlig bedömning utifrån dina inlägg här på ec.
WannabeAnka
Tjej, 31 år
SD suger!!!!
Yaymudkip
Kille, 32 år
Dåligt, om du röstar på SD så har du INGEN JÄVLA ANING hur vårat samhälle funkar.
Det är bara paranoida ignoranta missinformade dårar som röstar på SD.
Tänker inte expandera för det är så jävla uppenbart för varenda person som inte skolkade alla samhälles lektioner.
u_suck_tbh
34 år
Citat från Yaymudkip
Dåligt, om du röstar på SD så har du INGEN JÄVLA ANING hur vårat samhälle funkar.
Det är bara paranoida ignoranta missinformade dårar som röstar på SD.
Tänker inte expandera för det är så jävla uppenbart för varenda person som inte skolkade alla samhälles lektioner.
Det är inte så uppenbart.
Elaborera.
Anarkososse
Kille, 36 år
Citat från Yaymudkip
Dåligt, om du röstar på SD så har du INGEN JÄVLA ANING hur vårat samhälle funkar.
Det är bara paranoida ignoranta missinformade dårar som röstar på SD.
Tänker inte expandera för det är så jävla uppenbart för varenda person som inte skolkade alla samhälles lektioner.
Vem har en aning om hur vårt samhälle funker i övrigt? Men jag håller med, om man röstar på flummiga partier somSD så blir det mycket mer flumm än vanligt.
Anklever
Kille, 34 år
Citat från Yaymudkip
Dåligt, om du röstar på SD så har du INGEN JÄVLA ANING hur vårat samhälle funkar.
Det är bara paranoida ignoranta missinformade dårar som röstar på SD.
Tänker inte expandera för det är så jävla uppenbart för varenda person som inte skolkade alla samhälles lektioner.
Det där får du faktiskt utveckla lite. Varför går SD emot hur samhället fungerar?
SentientBug
Kille, 36 år
Citat från Skainhead
Citat från Yaymudkip
Dåligt, om du röstar på SD så har du INGEN JÄVLA ANING hur vårat samhälle funkar.
Det är bara paranoida ignoranta missinformade dårar som röstar på SD.
Tänker inte expandera för det är så jävla uppenbart för varenda person som inte skolkade alla samhälles lektioner.
Vem har en aning om hur vårt samhälle funker i övrigt? Men jag håller med, om man röstar på flummiga partier somSD så blir det mycket mer flumm än vanligt.
Håller med fullständigt!
u_suck_tbh
34 år
Citat från InfestedStukov
Citat från WannabeAnka
SD suger!!!!
Amen to that!
Varför?
SentientBug
Kille, 36 år
Citat från u_suck_tbh
Citat från InfestedStukov
Citat från WannabeAnka
SD suger!!!!
Amen to that!
Varför?
För att SD är ignoranta, patetiska, inkompetenta och ser en sjuk världsbild! Alla vet ju hur anti-humana de är, de vill frambringa ett sverige som aldrig har existerat. Nazister och annat skit skändar nordisk/germansk folkultur genom att blanda ihop det med extrempatriotism. Fan vad jag hatar Xenofober!
u_suck_tbh
34 år
Citat från InfestedStukov
Citat från u_suck_tbh
Citat från InfestedStukov
Citat från WannabeAnka
SD suger!!!!
Amen to that!
Varför?
För att SD är ignoranta, patetiska, inkompetenta och ser en sjuk världsbild! Alla vet ju hur anti-humana de är, de vill frambringa ett sverige som aldrig har exosterat. Nazister och annat skit skändar nordisk/germansk folkultur ska blandas ihop med extrempatriotism. Fan vad jag hatar Xenofober!
Jag vet inte hur inhumana dom är, kan du ge konkreta exempel?
Hur ser deras sjuka världsbild ut?
B_Orridge
Kille, 33 år
Ärligt talat så är SD rätt mesiga.
Folk som skriver in dem i samma mening som "förintelsesympatiserande monster" har definitivt ingen klar bild av SD.
beatyourkids
Kille, 38 år
Citat från Oroborus
Ärligt talat så är SD rätt mesiga.
Folk som skriver in dem i samma mening som "förintelsesympatiserande monster" har definitivt ingen klar bild av SD.
Folk som tror att SD kan bli så stora får ställa om sin hjärna en aning.
B_Orridge
Kille, 33 år
Citat från Terrorstorm
Citat från Oroborus
Ärligt talat så är SD rätt mesiga.
Folk som skriver in dem i samma mening som "förintelsesympatiserande monster" har definitivt ingen klar bild av SD.
Folk som tror att SD kan bli så stora får ställa om sin hjärna en aning.
Det med.
Tack för att du skrev detta, nu slipper jag! :)
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet