Sverigedemokraterna
Citat från imEMO
Citat från Karin
Citat från imEMO
Citat från solitarymoment
Om SD får över 4% i valet börjar jag gråta :((((((((((((((((
om sd för över 4% ska jag fira :D
"ok"
onödig kommentar av dig
tack detsamma
Citat från imEMO
om sd för över 4% ska jag fira :D
Usch, det kan inte vara lätt att vara trångsynt och främlingsfientlig.
Citat från solitarymoment
Citat från imEMO
om sd för över 4% ska jag fira :D
Usch, det kan inte vara lätt att vara trångsynt och främlingsfientlig.
jag varken trångsynt lr främlingsfientlig.
jag är nationalist
Citat från imEMO
Citat från solitarymoment
Citat från imEMO
om sd för över 4% ska jag fira :D
Usch, det kan inte vara lätt att vara trångsynt och främlingsfientlig.
jag varken trångsynt lr främlingsfientlig.
jag är nationalist
......
Citat från imEMO
jag varken trångsynt lr främlingsfientlig.
jag är nationalist
hahaha amen...
Citat från Karin
Citat från imEMO
Citat från solitarymoment
Citat från imEMO
om sd för över 4% ska jag fira :D
Usch, det kan inte vara lätt att vara trångsynt och främlingsfientlig.
jag varken trångsynt lr främlingsfientlig.
jag är nationalist
......
??
Citat från solitarymoment
Citat från imEMO
om sd för över 4% ska jag fira :D
Usch, det kan inte vara lätt att vara trångsynt och främlingsfientlig.
För det är inte alls trångsynt att döma ut alla som vill se SD i riksdagen som främlingsfientliga och trångsynta?
Citat från Karin
jag varken trångsynt lr främlingsfientlig.
jag är nationalist
......
Om du antyder, med dina punkter, att nationalism är lika med främlingsfientlighet så har du fel, Karin.
Citat från u_suck_tbh
Citat från Karin
jag varken trångsynt lr främlingsfientlig.
jag är nationalist
......
Om du antyder, med dina punkter, att nationalism är lika med främlingsfientlighet så har du fel, Karin.
Det gjorde jag inte. Men sen om du vill tolka det så är det upp till dig.
för er som är intresserade av opinionsmätningar inför riksdagsvalet
http://www.erixon.com/pm/opinionsmatningar2010.htm
SD har över 4% på alla mätningarna
Citat från Motherfucker3
Du kan redan brörja gråta. I opinionsmätingar så är SD 4:e största partiet i Sverige :D :D :D :D :D XD
Såg på nyheterna imorse att dom bara har 4,4% i nya mätningar, så det är inte alls säkert att dom kommer in.
Citat från Slayingshark
Citat från imEMO
för er som är intresserade av opinionsmätningar inför riksdagsvalet
http://www.erixon.com/pm/opinionsmatningar2010.htm
SD har över 4% på i princip alla mätningar
Jag tror att SD kommer ligga runt 10% i årets val.
kanske lite mycket, men hoppas!
6-7& i'd say
tänker bara slänga ut en sak i luften eller hur man nu ska uttrycka det:
jag tror det kan vara nyttigt att sd kommer in i riksdagen. men främst i kommunerna/regionerna. för i regeringen kommer de inte kunna röra runt särskilt mycket ändå. och om man skulle kunna det så tycker jag ändå inte att vänstern/de gröna/gråsossarna är redo att få tillbaks makten även om jag hellre ser dom vinna än att alliansen på nån magisk vänster lyckas behålla makten. däremot kommer sd kunna göra stor skillnad i lokalvalen och det kommer att kunna fungera som en väckarklocka för svenssons/vänsterblocket i allmänhet och den autonoma rörelsen i synnerhet. samt att den senare nämnda rörelsen kommer att kunna vinna på det om man spelar sina kort rätt och börjar tänka lite längre än vad man tenderar att göra...
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet