Starcraft 2
De stryker massvis med saker som de utannonserat. Säkert en 50 grejer från alphan, och vissa från och efter betan. Så inget står någonsin säkert, inte ens vipern.
http://wiki.teamliquid.net/starcraft2/Cut_Features
Saknar protoss reavers från första spelet
Tror att alla saknar Reaver-drops faktiskt.
1 hit:ar storm alla typer av workers eller hur lite skada gör den nu?
Citat från iTranscend
Citat från Felicity
Tror att alla saknar Reaver-drops faktiskt.
Inte när man inte spelar protoss :P
Fast när man enbart spelar protoss så :P
reke:
SUPSON:
Nix jag har inget som jag kan länka till er.
Men jag vet att Vipern kommer vara en av Zerg´s nya casters (Kontakter)
Jag är beredd att slå vad med vem som helst, obegränsad summa att så är fallet.
Vad andra tänker bryr jag mig inte så mycket om, ni får se själva när det kommer ut :)
Citat från NewRomantic
reke:
SUPSON:
Nix jag har inget som jag kan länka till er.
Men jag vet att Vipern kommer vara en av Zerg´s nya casters (Kontakter)
Jag är beredd att slå vad med vem som helst, obegränsad summa att så är fallet.
Vad andra tänker bryr jag mig inte så mycket om, ni får se själva när det kommer ut :)
Viper = flying defiler? kommer den bli tung på gas tro? precis som infestor fast antagligen t3?... eller blir det t2 med tanke på att den är detektor. Hade blivit jobbigt om man måste attackera med sporecrawler för döda en 2base dt rush toss >_<
Citat från NewRomantic
reke:
SUPSON:
Nix jag har inget som jag kan länka till er.
Men jag vet att Vipern kommer vara en av Zerg´s nya casters (Kontakter)
Jag är beredd att slå vad med vem som helst, obegränsad summa att så är fallet.
Vad andra tänker bryr jag mig inte så mycket om, ni får se själva när det kommer ut :)
Intressant att kontakter alltid är fallet när folk inte har andra belägg.
Det är inte så att jag misstror att Vipern kommer med, det är bara att i dagsläget finns ingen information som ligger bakom ett uttalande som att en unit säkerställt, till 100%, håller fram till HotS-release.
http://us.battle.net/sc2/en/blog/4833874/Developer_Update_Heart_of_the_Swarm_Multiplayer-4_11_2012#blog
Nu verkar det faktiskt som att vissa förändringar har gjorts ändå. Visst, nu visade det sig att Vipern fick vara kvar, dock i en något förändrad form. Men det styrker ju bara poängen att förändringar sker i och med det att spelare får en chans att sätta koncept i praktiken.
Citat från iTranscend
http://us.battle.net/sc2/en/blog/4833874/Developer_Update_Heart_of_the_Swarm_Multiplayer-4_11_2012#blog
Nu verkar det faktiskt som att vissa förändringar har gjorts ändå. Visst, nu visade det sig att Vipern fick vara kvar, dock i en något förändrad form. Men det styrker ju bara poängen att förändringar sker i och med det att spelare får en chans att sätta koncept i praktiken.
De visar fortfarande att de kan stryka allt, mycket av det de slängt var dock skit. Hatar att Protoss får en fucking Tempest dock. Den är intressant, men helvete, den är så äckligt slö (för er som sett eller rört HotS i teststadiet så vet ni också detta).
Gör om Carriern så att den blir som i Brood War så är den grym, idag hjälper micro med Carriers NOLL. Protoss, the A-move race.
Spelar Zerg också, så det är väl fine i sig, men om det kom en beta idag skulle jag sluta spela Protoss helt.
Vad var annorlunda med carriers i ettan?
Att man var tvungen att klicka så att man ska skulle attackera carriern inte dom små flygande interceptors =)
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet