Spoilervarning: Harry Potter

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
brantmustin Tjej, 29 år

1 345 forumsinlägg

Skrivet:
7 augusti 2011 kl. 13:35
brantmustin Tjej, 29 år

Citat från MelodyMarvelous


Citat från onlystagger

Men ni, hur blev det med träffen då? Vill gärna komma jag också!

Jag måste i alla fall joina via Skype om det blir någon träff.. :/


Så synd :( Men eftersom att jag brukar ha svårt för att kunna ta mig någonstans så finns det chans att jag också får joina via skype, då blir det inte lika lonely haha!

brantmustin Tjej, 29 år

1 345 forumsinlägg

Skrivet:
7 augusti 2011 kl. 13:43
brantmustin Tjej, 29 år



MelodyMoonchild Tjej, 30 år

3 579 forumsinlägg

Skrivet:
7 augusti 2011 kl. 13:44
MelodyMoonchild Tjej, 30 år

onlystagger: åh, sista <3

MelodyMoonchild Tjej, 30 år

3 579 forumsinlägg

Skrivet:
7 augusti 2011 kl. 13:46
MelodyMoonchild Tjej, 30 år



Marodörerna har dåligt inflytande på mig... :(



Edit: Perfekt quote för detta tillfället, "When all this is over we’ll be a proper family. You’ll see." :)

iGNONERA Tjej, 35 år

2 657 forumsinlägg

Skrivet:
7 augusti 2011 kl. 14:25
iGNONERA Tjej, 35 år

Btw läste på Spruffens tumblr (tror jag):

Lily wanted Snape to be Harry's godfahter, and at first James profusely refused. The agreed that Snape should be the godfather to their next child. Nobody knew, but Lily was one month pregnant the night she died.

Is this true!?

brantmustin Tjej, 29 år

1 345 forumsinlägg

Skrivet:
7 augusti 2011 kl. 14:28
brantmustin Tjej, 29 år

Hm, jag är inte säker men det låter lite som en Headcanon eller vad det nu kallas. Folk som skriver "fakta" som egentligen inte är sanna för sådant som de vill ska ha hänt, typ. Fast det kan ju vara sant.

MelodyMoonchild Tjej, 30 år

3 579 forumsinlägg

Skrivet:
7 augusti 2011 kl. 14:30
MelodyMoonchild Tjej, 30 år

Citat från onlystagger


Hm, jag är inte säker men det låter lite som en Headcanon eller vad det nu kallas. Folk som skriver "fakta" som egentligen inte är sanna för sådant som de vill ska ha hänt, typ. Fast det kan ju vara sant.

Japp, det är en headcanon, vilket betyder att det nog inte är sant..

iGNONERA Tjej, 35 år

2 657 forumsinlägg

Skrivet:
7 augusti 2011 kl. 14:30
iGNONERA Tjej, 35 år

Jo, det tycker jag också. Men på samma gång tycker jag inte att det låter helt osannolikt heller.
Dock har man väl inte fått veta om Lily och Snape ens höll någon kontakt med varandra efter skolan?

SilverOLD Tjej, 32 år

7 985 forumsinlägg

Skrivet:
7 augusti 2011 kl. 14:31
SilverOLD Tjej, 32 år

Citat från iGNONERA


Jo, det tycker jag också. Men på samma gång tycker jag inte att det låter helt osannolikt heller.
Dock har man väl inte fått veta om Lily och Snape ens höll någon kontakt med varandra efter skolan?


Man får ju inte veta.. men med tanke på att Snape blev en dödsätare så tvivlar jag på det.

brantmustin Tjej, 29 år

1 345 forumsinlägg

Skrivet:
7 augusti 2011 kl. 14:32
brantmustin Tjej, 29 år

Jag tvivlar på det, men jag vet ju inte mer än någon annan. Att fråga JK är nog det enda sättet att vara säker på haha.

iGNONERA Tjej, 35 år

2 657 forumsinlägg

Skrivet:
7 augusti 2011 kl. 14:38
iGNONERA Tjej, 35 år

Hm. Hade varit riktigt fint om det var sant :) kanske inte för Snapes del dock ..

MelodyMoonchild Tjej, 30 år

3 579 forumsinlägg

Skrivet:
7 augusti 2011 kl. 14:40
MelodyMoonchild Tjej, 30 år



Sirius :(

iGNONERA Tjej, 35 år

2 657 forumsinlägg

Skrivet:
7 augusti 2011 kl. 14:41
iGNONERA Tjej, 35 år

My thoughts about that^
Oh no.. how sad for Harry. Oh well, whatever.

MelodyMoonchild Tjej, 30 år

3 579 forumsinlägg

Skrivet:
7 augusti 2011 kl. 14:46
MelodyMoonchild Tjej, 30 år

Citat från iGNONERA


My thoughts about that^
I would have screamed louder than Harry, and I would've gone after Sirius, even if it would mean my death.

--------------------------------------------------------------------------

itsthemusic Tjej, 30 år

9 271 forumsinlägg

Skrivet:
7 augusti 2011 kl. 14:50
itsthemusic Tjej, 30 år

Bara för det ska jag kolla på alla Harry Potter filmerna ikväll! Om man vill att känslorna ska spruta lite, så är väl ändå Harry Potter filmerna det bästa du kan titta på.

(hade jag skrivit ''sätta på'' hade hela citatet blivit komiskt)


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet