Spoilervarning: Harry Potter
Jag kan inte fatta att jag inte insåg det här tidigare. I tvåan när all sten faller och separerar Ron och Harry så säger Harry åt Ron att ta bort all sten medans han letar efter Ginny. Jag har alltid stört mig på dig. Liksom, hur ska Ron kunna bära bort allt, och hur gör han det? Hur tänker de? Och dylikt. Idag, flera år senare, så kom jag och tänka på Vingardium Leviosa (SP?).
Kände bara att jag behövde säga det...
Ingen aning om vad jag ska ta för HOL klasser, gaaah...
sitter och lyssnar på Stephen Fry som läser upp böckerna för mig. Åh så fantastisk röst.
Citat från Merry
Meeeeeeen den diskussionen som precis dött uuuttttt
Men nu får du ju för fan ta och ge dig, du menar att hon inte får slänga in vad hon tycker och tänker för att diskussionen har '' dött ut''. För det första så dör inte sådana saker ut i den här tråden, för sådana grejer tas alltid ALLTID upp igen. Men det kanske du har missat. För det andra så bör hon kunna slänga in vad hon tycker och tänker utan att någon kommer och spydar sig.
För det tredje här är vi som en familj och lyssnar på varandra, vi är jävligt intresserade av vad alla har att säga osv, men du kanske har missat hela den grejen också.
Så käfta ner dig lite, herregud.
Ignonera: Du är fin, och jag gillar ditt sätt att tänka, tror faktiskt att du har helt rätt :*
Citat från JustSmileBiatch
Citat från Merry
Meeeeeeen den diskussionen som precis dött uuuttttt
Men nu får du ju för fan ta och ge dig, du menar att hon inte får slänga in vad hon tycker och tänker för att diskussionen har '' dött ut''. För det första så dör inte sådana saker ut i den här tråden, för sådana grejer tas alltid ALLTID upp igen. Men det kanske du har missat. För det andra så bör hon kunna slänga in vad hon tycker och tänker utan att någon kommer och spydar sig.
För det tredje här är vi som en familj och lyssnar på varandra, vi är jävligt intresserade av vad alla har att säga osv, men du kanske har missat hela den grejen också.
Så käfta ner dig lite, herregud.
Ignonera: Du är fin, och jag gillar ditt sätt att tänka, tror faktiskt att du har helt rätt :*
Men vad fan är ditt problem? Bara för att jag tycker att det är jobbigt att dra upp den jävla diskussionen igen så måste det såklart vara för att hon inte har någon rätt att säga vad hon tycker? Okej, tack för allmänbildningen.
^
Nej, tycker bara att det var en jävligt onödig kommentar.
Haha, men snälla! Bli inte arga på varandra!
Finns det något du inte vill läsa kan du ju ignorera det! Hur som helst kommer jag att skriva precis vad jag tycker - när jag tycker det. En diskussionstråd är till för att diskutera saker som är värt att diskuteras. Sedan att inte alla "hinner" att skriva när det är som hetast är bara löjligt. Alla har inte sommarlov, okey?
Tycker förövrigt att det är lite småroligt att det blir en spänd stämning när man försöker visa Dumbledores alla sidor.
Hur som helst har jag sagt vad jag velat säga om varför Dumbledore gjort/inte gjort som han gjort/inte gjort. End of story.
iGNORERA: Jag läste inte heller det du skrev, jag tyckte att det var jobbigt att du drog upp konversationen igen, för den tog upp hela tråden.
JustSmileBiatch: Din kommentar var precis lika onödig.
Citat från Merry
iGNORERA: Jag läste inte heller det du skrev, jag tyckte att det var jobbigt att du drog upp konversationen igen, för den tog upp hela tråden.
JustSmileBiatch: Din kommentar var precis lika onödig.
Då har du knappast rätt att yttra dig om det. Var helt ignorant eller var det inte. Halva jobb är det ingen som vill ta del av.
Fast sådant händer hela tiden, som hela HOL grejen tog upp hela tråden i tre dagar.
Nu slutar ALLA vara så himla otrevliga mot varandra, okej? Tack. :)
Citat från iGNONERA
Citat från Merry
iGNORERA: Jag läste inte heller det du skrev, jag tyckte att det var jobbigt att du drog upp konversationen igen, för den tog upp hela tråden.
JustSmileBiatch: Din kommentar var precis lika onödig.
Då har du knappast rätt att yttra dig om det. Var helt ignorant eller var det inte. Halva jobb är det ingen som vill ta del av.
Jaha, så nu har JAG ingen rätt att yttra mig om någonting men du har minsann det.
Tror jag slutar bevaka tråden tills det här är över..
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet

