Snygg 1-10
tio.
Du var sjukt söt du :'o
En åtta :'>
[edit: till nemo]
Du får en sjua :'>
tio till holyfcuk ~ no need to talk about it 8D
6 till potatis ~ (can't see ur face)
sju½
4a
7
3 a
10 <33333333333
TIOOOO <3333333333333333333
VA SÖTA NI TVÅ ÄR!!! =) <3
VHIHIIHIHIH
nu är jag snel och ger dig en, 9a!
Jag tycker att det är trist när det är samma personer som skriver hela tiden.
Vart har allt folk försvunnit? De kan ju inte ha sussat kudden redan? :'o
On Topic: En sjua :'>
Citat från holyfcuk
VHIHIIHIHIH
nu är jag snel och ger dig en, 9a!
ah va sneel du eee :D
till dej över mej; 8!
hestmatte:
snelmeniska + snelaremeniska + snygg 1-10 troden + holyfcuk + kill_anna + nemokiid + kill_anna seja holyfcuk och nemokiid er soeta = klad holyfcuk som ger kill_anna en nia = enu kladare holyfcuk och enu kladare kill_ana för hon fick en nia = klad anna.
Citat från holyfcuk
hestmatte:
snelmeniska + snelaremeniska + snygg 1-10 troden + holyfcuk + kill_anna + nemokiid + kill_anna seja holyfcuk och nemokiid er soeta = klad holyfcuk som ger kill_anna en nia = enu kladare holyfcuk och enu kladare kill_ana för hon fick en nia = klad anna.
cp, det där var kladmatte :* <3 ily
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet