Senast utlästa bok
Citat från prisonmike:
american psycho
har så många böcker o läsa men har verkligen tappat det ??
vad tycker du om den. tycker filmen e skitrolig men har aldrig fått feeling när jag börjat läsa bookie
snart ska jag hämta ut nuckans hjärtespalt. :D
femcel incel unity.
Citat från adda_mig_snapchat:
Citat från prisonmike:
american psycho
har så många böcker o läsa men har verkligen tappat det ??
vad tycker du om den. tycker filmen e skitrolig men har aldrig fått feeling när jag börjat läsa bookie
lite seg i början tkr jag men den va nice
dock gillar jag filmen mkt mer
Jag inspirerade mig själv igår, ni som inte följer mig på snap missade värsta lilla curiosa historie/arkeologi grejen och i anknytning till det läsa Stieg Trenters bok Träff i helfigur ("Point Blank") (1948) som utspelar sig på den gamla skyttebanan i Snösätra i Rågsved. 
"Bara Du" av Ninni Schulmann.
Började rätt bra, lätt att fångas i, men tappade mot slutet.
senseis portfölj av hiromi kawakami 8/10
jag gillar verkligen vardagligheten o lugnet. lagom mkt romantik för att det ska kännas intressant ända till slutet
daghus, natthus av olga tokarczuk
Börjat läsa Cosmere-böckerna, sen Januari har jag läst klart Mistborn trilogin, Elantris, The Emperor's Soul och Warbreaker.. läser nu Tress och sen ger jag mig in i Stormlight Archives :D
The lamb, Cuckoo, The Vampire lestat....Läser oftast flera samtidigt
Citat från Tigerluffs:
The lamb, Cuckoo, The Vampire lestat....Läser oftast flera samtidigt
The vampire Lestat är så bra. jag håller på att läsa Teh tale of the body thief atm
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet
