SMINK
Citat från DiSCORD
tbs har väldigt bra produkter!
vet ej hur det är med smink men ansiktsprodukterna är bra :)
Jag fick världens jävla finnarmé i ansiktet av deras tea tree oil hudvårdsserie:(
Brukar använda smink. Mest för att dölja mitt ansikte
Citat från blinkmee
Citat från DazedAndConfused
va?
själv gjorde den ingenting för mig haha..
Tror att jag är lite överkänslig:(
Blev snustorr och såg ut som en blommig falukorv i ansiktet:(
Citat från DazedAndConfused
Jag fick världens jävla finnarmé i ansiktet av deras tea tree oil hudvårdsserie:(
Samma för mig!
Har ni känslig hy då? Min hy tål det mesta så om det bara beror på det är det nog lugnt för mig.
Citat från DiSCORD
Har ni känslig hy då? Min hy tål det mesta så om det bara beror på det är det nog lugnt för mig.
Jag har ganska känslig hy, dock fick jag såna där ''innombordare''(finnar) vilket jag aldrig har haft problem med förut. Produkterna är VÄLDIGT uttorkande.
Hur lång tid brukar det ta att få grejerna från elf? Jag beställde lite grejer som skickades den 3:e och de har ännu inte kommit så jag börjar bli lite orolig haha..
Blir lite avundsjuk. Eller ganska mycket avundsjuk.
Citat från aiia
Blir lite avundsjuk. Eller ganska mycket avundsjuk.
[youtube]fMfB6nprJ8Y[/youtube
eller hur. blev så avis när jag såg videon förut :(
Någon som provat Lumene eye primer?
Är det bra?
^Jag har och den funkar skitbra på mig iaf! :)
WOhooooooo, nu ska Sephora öppna sin andra butik. Biblioteksgatan i Stockholm!!!!!
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet