SMINK

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
DiSCORD Tjej, 31 år

428 forumsinlägg

Skrivet:
23 januari 2013 kl. 19:08
DiSCORD Tjej, 31 år

supergeek
Okej, GÖÖTT :D
Tänkte köpa några produkter till ansiktet, då vågar jag testa :D

Mittkontoarborta 26 år

4 078 forumsinlägg

Skrivet:
23 januari 2013 kl. 19:11

Citat från DiSCORD


tbs har väldigt bra produkter!
vet ej hur det är med smink men ansiktsprodukterna är bra :)

dazedandconfused Tjej, 33 år

1 381 forumsinlägg

Skrivet:
23 januari 2013 kl. 19:12
dazedandconfused Tjej, 33 år

Jag fick världens jävla finnarmé i ansiktet av deras tea tree oil hudvårdsserie:(

Quadrophenia Kille, 31 år

1 380 forumsinlägg

Skrivet:
23 januari 2013 kl. 19:13
Quadrophenia Kille, 31 år

Brukar använda smink. Mest för att dölja mitt ansikte

Mittkontoarborta 26 år

4 078 forumsinlägg

Skrivet:
23 januari 2013 kl. 19:14

Citat från DazedAndConfused


va?
själv gjorde den ingenting för mig haha..

dazedandconfused Tjej, 33 år

1 381 forumsinlägg

Skrivet:
23 januari 2013 kl. 21:44
dazedandconfused Tjej, 33 år

Citat från blinkmee


Citat från DazedAndConfused

va?
själv gjorde den ingenting för mig haha..


Tror att jag är lite överkänslig:(
Blev snustorr och såg ut som en blommig falukorv i ansiktet:(

IsItMedicine Tjej, 34 år

5 351 forumsinlägg

Skrivet:
23 januari 2013 kl. 23:08
IsItMedicine Tjej, 34 år

Citat från DazedAndConfused


Jag fick världens jävla finnarmé i ansiktet av deras tea tree oil hudvårdsserie:(

Samma för mig!

DiSCORD Tjej, 31 år

428 forumsinlägg

Skrivet:
23 januari 2013 kl. 23:11
DiSCORD Tjej, 31 år

Har ni känslig hy då? Min hy tål det mesta så om det bara beror på det är det nog lugnt för mig.

dazedandconfused Tjej, 33 år

1 381 forumsinlägg

Skrivet:
24 januari 2013 kl. 08:41
dazedandconfused Tjej, 33 år

Citat från DiSCORD


Har ni känslig hy då? Min hy tål det mesta så om det bara beror på det är det nog lugnt för mig.

Jag har ganska känslig hy, dock fick jag såna där ''innombordare''(finnar) vilket jag aldrig har haft problem med förut. Produkterna är VÄLDIGT uttorkande.

summerjam Tjej, 35 år

2 653 forumsinlägg

Skrivet:
25 januari 2013 kl. 17:15
summerjam Tjej, 35 år

Hur lång tid brukar det ta att få grejerna från elf? Jag beställde lite grejer som skickades den 3:e och de har ännu inte kommit så jag börjar bli lite orolig haha..

Solnyshka Tjej, 28 år

798 forumsinlägg

Skrivet:
25 januari 2013 kl. 17:24
Solnyshka Tjej, 28 år

Blir lite avundsjuk. Eller ganska mycket avundsjuk.

beskyddarenn Tjej, 33 år

1 164 forumsinlägg

Skrivet:
25 januari 2013 kl. 19:19
beskyddarenn Tjej, 33 år

Citat från aiia


Blir lite avundsjuk. Eller ganska mycket avundsjuk.
[youtube]fMfB6nprJ8Y[/youtube



eller hur. blev så avis när jag såg videon förut :(

x_SadTearx Tjej, 30 år

89 forumsinlägg

Skrivet:
25 januari 2013 kl. 20:07
x_SadTearx Tjej, 30 år

Någon som provat Lumene eye primer?
Är det bra?

Miis Tjej, 32 år

245 forumsinlägg

Skrivet:
25 januari 2013 kl. 20:11
Miis Tjej, 32 år

^Jag har och den funkar skitbra på mig iaf! :)

IsItMedicine Tjej, 34 år

5 351 forumsinlägg

Skrivet:
26 januari 2013 kl. 11:32
IsItMedicine Tjej, 34 år

WOhooooooo, nu ska Sephora öppna sin andra butik. Biblioteksgatan i Stockholm!!!!!


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet