Roliga saker någon sagt.

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
BoboTJ Tjej, 31 år

2 122 forumsinlägg

Skrivet:
31 augusti 2011 kl. 17:39
BoboTJ Tjej, 31 år

Cassandra: "Asså, där jag bor har jag typ bara en massa snygga killar som grannar, det går inte att komma undan!"
Hanna: "Som om man vill det."
Emelie: "Fest hos Cassandra!"

kloverw13 Tjej, 29 år

133 forumsinlägg

Skrivet:
31 augusti 2011 kl. 17:40
kloverw13 Tjej, 29 år

vad duktig du är på att sjunga! - mamma

X'D

Mangokejsarinnan Tjej, 29 år

639 forumsinlägg

Skrivet:
31 augusti 2011 kl. 17:46
Mangokejsarinnan Tjej, 29 år

Just efter maten:

Mamma: Jag önskar att jag någon gång får bajsa.
Jag: Va, varför det?
M: Men alltså, några dagar kan jag vara stenhård sen några dagar senare kan jag ha diarée.
J: Jahaja. Ena dagen stenhårt sedan diarée.
M: Ja.
J: Alltså stenhård diarée?
M: Ja, hahahahahaha.


Jag förstår inte exakt vad som var det roliga. Och ja. Min mamma är inte som alla andra.

linnosv Tjej, 29 år

582 forumsinlägg

Skrivet:
31 augusti 2011 kl. 17:47
linnosv Tjej, 29 år

Hana- P12 äru?!
Emelie- Amenjo.
Hana- P13?
Emelie- Nepp.
Hana- Linn är P.....enis.
Jag- FFFFU-

rokkah Tjej, 32 år

1 406 forumsinlägg

Skrivet:
31 augusti 2011 kl. 17:56
rokkah Tjej, 32 år

en kille i 3:an : Jag är alltid hungrig, jag är som en levande magsäck

brosan: den där killen turkos blöja?
Jag : hahahah
brosan: TRÖJAA!

Tomtekatt Tjej, 29 år

1 595 forumsinlägg

Skrivet:
31 augusti 2011 kl. 20:20
Tomtekatt Tjej, 29 år

dom e fortfarande över tränade super solbrända pengasökande hurtbullar på en ö med äckelpäckel på


(beskrivning av Robinson deltagarna)

Phiim Tjej, 31 år

70 forumsinlägg

Skrivet:
1 september 2011 kl. 12:51
Phiim Tjej, 31 år

Syrrans kille: Men far åt helvete!? :@
Pappa: .. Och mor åt gröt! :D

Daniel Kille, 31 år

3 033 forumsinlägg

Skrivet:
1 september 2011 kl. 14:45
Daniel Kille, 31 år

Citat från Phiim


Syrrans kille: Men far åt helvete!? :@
Pappa: .. Och mor åt gröt! :D


<333333

Kilkenny Kille, 31 år

3 182 forumsinlägg

Skrivet:
1 september 2011 kl. 14:46
Kilkenny Kille, 31 år

Citat från Phiim


Syrrans kille: Men far åt helvete!? :@
Pappa: .. Och mor åt gröt! :D


<333333333

Kilkenny Kille, 31 år

3 182 forumsinlägg

Skrivet:
1 september 2011 kl. 14:52
Kilkenny Kille, 31 år

Satt på tunnelbanan påväg hem från plugget idag och lyssnar på 2 tjejer i 17årsåldern som sitter framför mig.
Tjej 1: Fan, om min mamma fortsätter vara såhär jobbig så kommer jag fan köra till Hawaii!
Tjej 2: Det kan du ju inte.
Tjej 1: Varför?
Tjej 2: Ja, du har ju inte ens nån bil.

Jag höll på att gråta av skratt på en fullsatt tunnelbana XD

Svordom Tjej, 34 år

293 forumsinlägg

Skrivet:
1 september 2011 kl. 20:11
Svordom Tjej, 34 år

Hittade en (troligtvis) hemlös kattunge och så säger Jossa "Du är så snäll, du tar hand om alla! *överlycklig*"

AlextheAwesome 31 år

1 652 forumsinlägg

Skrivet:
1 september 2011 kl. 21:17

Sharon: Den var stor, och hård! *visar med handgester*
Hon beskrev ett korvbröd.

arg_snigel Tjej, 29 år

1 137 forumsinlägg

Skrivet:
2 september 2011 kl. 20:04
arg_snigel Tjej, 29 år

Jag: Din toa ja, den har jag bajsat på. Många gånger!
Korvis: Många gånger?
Jag: Jag har känt dig ett tag, Korvis.

Sjukt kul atm

astigmatism 33 år

669 forumsinlägg

Skrivet:
2 september 2011 kl. 20:34
astigmatism 33 år

"polen är inte sådär direkt ett demokratiskt land" - min lärare i internationella relationer. sidenote - jag kommer från polen. försökte försäkra honom om att vi har demokrati. han vägrade lyssna.

"ni behöver inte oroa er, oljan kommer ju aldrig ta slut!" - min lärare. i internationella relationer. fick mig att fundera på att hoppa av kursen.

Cornyz Tjej, 34 år

2 021 forumsinlägg

Skrivet:
2 september 2011 kl. 20:35
Cornyz Tjej, 34 år

Citat från nitroglycerine


"polen är inte sådär direkt ett demokratiskt land" - min lärare i internationella relationer. sidenote - jag kommer från polen. försökte försäkra honom om att vi har demokrati. han vägrade lyssna.

"ni behöver inte oroa er, oljan kommer ju aldrig ta slut!" - min lärare. i internationella relationer. fick mig att fundera på att hoppa av kursen.


låter som att denne lärare borde byta jobb snarast. Kanske börja plugga igen.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet