Roliga saker någon sagt.
En kompis var sur på en tjej i slöja:
- Ååååh den jävla påskkärringen, vill bara dra av henne slöjan och skrika AVSLÖJAD!
^ROFL
Min handledare på jobbet; Alltså det här bordet är helt efterblivet. *petar på det så det vinglar lite* Titta... Nu rör det sig efterblivet.
Kul när man har jobbat osv...!
Min polare Keulz berättade för mig att första gången han hade sex så kom hans pappa in i rummet. Istället för att vända om så går han fram till dom, sträcker fram handen till tjejen och säger: Hej, jag är Keulz pappa! Fy helvete va jag garvade när han berättade det! xD
idag på tunnelbanan en man med sina döttrar
Minsta tjejen (till pappan): igår när jag gick och la mig i mammas säng med henne på morgonen var det alldeles blött och varm där!
dog lite xD
VÄNTA DÅ!!! NU KOMMER DET!..... Det GÅÅÅÅÅR INTE!
dog i en timme där xD
haha måste ta en till=D
Adde:"Va många grillar du har"
Jag:"ja vi äter mycket kött här, vi brukar grilla en hel ko på en gång"
Adde:"jag slår vad om att du äter en hel själv"
Köpcenter, H&M's underklädesavdelning
Liten flicka, 6 år, griper tag i en vit stringtrosa och säger till sin pappa: "De här skulle väl passa mig?"
Min kompis sa " Tänk, när jag är 95, då har jag levt i 100 år " :)
under so:n (vi skulle prata nyheter)
Thomas(lärare): någon som vet nån nyhet?
ingen kommer på någon
efter typ 3minuter ubristen en tjej "DET HAR KOMMIT GIFTVARGAR TILL SVERIGE!!!" (hon menade mårdhundar..)
roligt då atm :p
"Vi måste skynda oss!!! Klockan stänger!!!"
"det är moderaternas fel att vi har en finanskris" - Random artikel på aftonbladet 2010
Nillan: dom som vill ha bröd får ropa "BRÖD"
2 minuter senare..
Jag: Tess, vill du ha bröd?
Tess: Ja
Jag: Ropa "bröd" då
Tess: *fatta inte ett skit*
Alla: Asgarvar
Var ute med föräldrarna på verandan förut.
Pappa: *blåser i ölflaskan*
Mamma: Nu kommer ångbåten!
Jag: ...*börjar asgarva*
Satt och åt kvällsmat nyss:
Pappa: Fan ingen äter ju upp det gamla brödet. *tar fram en franska*
Mamma: Jasssåå franskan.
Pappa: .. Ne, spanska. XDXD
Ljusblå.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet