Roliga saker någon sagt.

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Elva Tjej, 31 år

1 119 forumsinlägg

Skrivet:
29 juli 2011 kl. 22:46
Elva Tjej, 31 år

En kompis var sur på en tjej i slöja:
- Ååååh den jävla påskkärringen, vill bara dra av henne slöjan och skrika AVSLÖJAD!

MAGIC Tjej, 29 år

6 176 forumsinlägg

Skrivet:
30 juli 2011 kl. 00:36
MAGIC Tjej, 29 år

^ROFL

tsundere Tjej, 30 år

489 forumsinlägg

Skrivet:
30 juli 2011 kl. 22:58
tsundere Tjej, 30 år

Min handledare på jobbet; Alltså det här bordet är helt efterblivet. *petar på det så det vinglar lite* Titta... Nu rör det sig efterblivet.

Kul när man har jobbat osv...!

Kilkenny Kille, 31 år

3 182 forumsinlägg

Skrivet:
30 juli 2011 kl. 23:00
Kilkenny Kille, 31 år

Min polare Keulz berättade för mig att första gången han hade sex så kom hans pappa in i rummet. Istället för att vända om så går han fram till dom, sträcker fram handen till tjejen och säger: Hej, jag är Keulz pappa! Fy helvete va jag garvade när han berättade det! xD

OrtensKapten Kille, 28 år

282 forumsinlägg

Skrivet:
30 juli 2011 kl. 23:38
OrtensKapten Kille, 28 år

idag på tunnelbanan en man med sina döttrar
Minsta tjejen (till pappan): igår när jag gick och la mig i mammas säng med henne på morgonen var det alldeles blött och varm där!

dog lite xD

IamPanda Tjej, 32 år

54 forumsinlägg

Skrivet:
30 juli 2011 kl. 23:46
IamPanda Tjej, 32 år

VÄNTA DÅ!!! NU KOMMER DET!..... Det GÅÅÅÅÅR INTE!
dog i en timme där xD

IamPanda Tjej, 32 år

54 forumsinlägg

Skrivet:
30 juli 2011 kl. 23:50
IamPanda Tjej, 32 år

haha måste ta en till=D

Adde:"Va många grillar du har"
Jag:"ja vi äter mycket kött här, vi brukar grilla en hel ko på en gång"
Adde:"jag slår vad om att du äter en hel själv"

Smutser Tjej, 30 år

838 forumsinlägg

Skrivet:
30 juli 2011 kl. 23:53
Smutser Tjej, 30 år

Köpcenter, H&M's underklädesavdelning
Liten flicka, 6 år, griper tag i en vit stringtrosa och säger till sin pappa: "De här skulle väl passa mig?"

lnlarsson Tjej, 31 år

153 forumsinlägg

Skrivet:
30 juli 2011 kl. 23:53
lnlarsson Tjej, 31 år

Min kompis sa " Tänk, när jag är 95, då har jag levt i 100 år " :)

OrtensKapten Kille, 28 år

282 forumsinlägg

Skrivet:
31 juli 2011 kl. 00:33
OrtensKapten Kille, 28 år

under so:n (vi skulle prata nyheter)
Thomas(lärare): någon som vet nån nyhet?
ingen kommer på någon
efter typ 3minuter ubristen en tjej "DET HAR KOMMIT GIFTVARGAR TILL SVERIGE!!!" (hon menade mårdhundar..)
roligt då atm :p

Svordom Tjej, 34 år

293 forumsinlägg

Skrivet:
31 juli 2011 kl. 14:23
Svordom Tjej, 34 år

"Vi måste skynda oss!!! Klockan stänger!!!"

Logisk Kille, 37 år

211 forumsinlägg

Skrivet:
31 juli 2011 kl. 14:25
Logisk Kille, 37 år

"det är moderaternas fel att vi har en finanskris" - Random artikel på aftonbladet 2010

BREWSKiES Tjej, 31 år

3 229 forumsinlägg

Skrivet:
31 juli 2011 kl. 14:27
BREWSKiES Tjej, 31 år

Nillan: dom som vill ha bröd får ropa "BRÖD"
2 minuter senare..
Jag: Tess, vill du ha bröd?
Tess: Ja
Jag: Ropa "bröd" då
Tess: *fatta inte ett skit*
Alla: Asgarvar

PACO Tjej, 29 år

2 084 forumsinlägg

Skrivet:
31 juli 2011 kl. 19:32
PACO Tjej, 29 år

Var ute med föräldrarna på verandan förut.

Pappa: *blåser i ölflaskan*
Mamma: Nu kommer ångbåten!
Jag: ...*börjar asgarva*

Satt och åt kvällsmat nyss:
Pappa: Fan ingen äter ju upp det gamla brödet. *tar fram en franska*
Mamma: Jasssåå franskan.
Pappa: .. Ne, spanska. XDXD

Mew3 Kille, 59 år

43 forumsinlägg

Skrivet:
31 juli 2011 kl. 19:34
Mew3 Kille, 59 år

Ljusblå.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet