Roliga saker någon sagt.
^HAHA lol'd
Louise: "Alltså, har du haft ihop det med ALLA killar på sku?"
Jag: "Nej..."
I kön på Burger King hörde jag detta: det var 3 fjortistjejer som skulle beställa mat varpå en av de tappar sin cola. Hon säger: Ursäkta, jag tappade min cola, varpå kassören svarar: Jaha, vill du ha sugrör? småskrattande hörs i hela kön xD
när jag och en kompis skulle handla på subway så står det två kvinnor i burkasak framför oss.
bakom oss i kön stället det sig en mamma med sin typ 7åriga son som skriker att han vill till donken och inte äta på subway.
pojken blir plötsligt tyst, men skriker sedan:
"MAMMA KOLLA NINJOR!" och pekar på dom burka klädda kvinnorna framför oss
och han slutade inte heller, utan fortsatte prata om dom i evigheter
dom skulle kasta sina ninjastjärnor and shit, jag kunde inte hålla mig för skratt <3
"Säg det..."
"Säg vad?"
"SÄG DET!"
"Va?!"
"SÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄG DET DÅ SÄGER JAAAGGG!"
"Fredrik vad snackar du om?!"
"Va? Nej, jag pratade med datorn."
Fredrik är helt slut i huvudet på skype.
Min kompis och jag satt vid älven, då sa han helt random:
"Kolla en svan fan va coolt!!!! Nä vänta.....det var en sten.... :c"
"Sluta Zlatan..."
"Va. Kallade du nyss mig för köttslampa?"
Fredrik och jag på Skype. Han hörde garanterat fel.
Jag och ett gäng polare satt i en park.
Helt plötsligt utbrister en av mina polare
"GÖM GRÄSET GÖM GRÄSET BÄNGEN KOMMER BÄNGEN KOMMER FÖR FAN!"
Varpå han slänger sig fram och försöker täcka gräsmattan.<3
Kanske bara har dålig humor, men ahahahha.
Citat från pistanthrophobia
Jag och ett gäng polare satt i en park.
Helt plötsligt utbrister en av mina polare
"GÖM GRÄSET GÖM GRÄSET BÄNGEN KOMMER BÄNGEN KOMMER FÖR FAN!"
Varpå av slänger sig fram och försöker täcka gräsmattan.<3
Kanske bara har dålig humor, men ahahahha.
Med gräs trodde jag att ni satt och rökte på, började garva lite hårt när det var gräsmattan :'>
Citat från Lakupiippu
Citat från pistanthrophobia
Jag och ett gäng polare satt i en park.
Helt plötsligt utbrister en av mina polare
"GÖM GRÄSET GÖM GRÄSET BÄNGEN KOMMER BÄNGEN KOMMER FÖR FAN!"
Varpå av slänger sig fram och försöker täcka gräsmattan.<3
Kanske bara har dålig humor, men ahahahha.
Med gräs trodde jag att ni satt och rökte på, började garva lite hårt när det var gräsmattan :'>
Det hör väl inte till ovanligheterna.
Men just då gjorde vi inte det. Var väl delvis därför det var så jävla kul, tyckte vi. :')
Skrev ett långt inlägg om en kul grej som en kille sa på jobbet förut, men det var inge
kul när man läste det så ni får inte veta...
Jag och en kompis satt i en park med hans bror som är typ sju år.
Kompisen: Kolla en fiskmås! och pekar på den.
Lillebron: Man kan tro att det är en fisk med det är faktiskt en fågel
Han var helt seriöst.. Hahah :pp Det var sjukt kul! :P
Från en skräckhistoria som en kille i min engelskagrupp skrev.
"Looking over to the other side I noticed it wasn't Justin Bieber as I originally had thought - there was something even more fearful. It was the singer of the worst pop song in the history of pop songs, Rebecca Black. I quickly made my way to a large window; luckily I was on the tenth floor. With a rush I opened the window and sprinted out."
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet