Roliga saker någon sagt.
Yess jag fick vegetarisk gräslök!
Min kompis såg några dryga gamlingar gå förbi så sa hon:
"Asså... Gamlingar tror att dom är nåt bara för att dom ska dö!"
Hahahah jag dog! :D :D
Vår mentor sa till en klasskompis: "Din uv-mappning ser ut som en kuk."
Nerd alert nog inte många som förstår.
Idag under avslutningen så kom en kille från min parallelklass som jag aldrig pratat med tidigare och satt sig brevid mig. Helt plötsligt så tar han mig på benen & låren och ba ''Ohh vilka lena ben, är dom nyrakade?''. Man ba wtf...
min kanadensiska kompis uttalade just "canadian" jättefel.
det var felbetonat och lät skoj eheh
Min spanskalärare frågade Jocke vad klimat var på spanska. Han svarade: Klimakterium?
LOL
Kanske inte är så skitroligt, men det var roligt just för stunden. c:
Vi spelade iallafall kubb, jag och Madde mot Elviz.
Madde: Men det är fusk, Elviz går på basket!!
Elviz: Men vad hjälper det när man spelar kubb..?!
Madde: Du.. Du.. Du använder händerna i basket, och i kubb också!
Jag: Nämen hörni, använder händerna gör man när man runkar också, men inte blir man bättre på kubb för det?
Är med en kompis som druckit lite för mycket energidricka.
Satt ute med mamma när han skulle hoppa studsmatta. Sen ramlade han av.
Mamma: Hur gick det? ;o
Han: Hahahahah! Fint att ramla av då. ALLTSÅ DET VAR BLÖTT HÄR!
Vi: ... okej
Han: Nejmen... JAG VILL INTE BLI BLÖT ;_______;
Jag: Men res dig upp då?
han: Hihi nejmen om fötterna! Blöt överallt annat gör ingenting fan, är redan blöt där.
Madde, vattnet kan ju inte gå här!
Jag och mamma: Haha eh...
Han: Eller vem det var... det kanske var Emma (en gemensam bekant), fan vet jag?! :D
Han höll på så jättelänge. Sen ställde han sig framför mamma och ba: Anna..... >.> Eller nej, jag trodde du hade något där men det var något annat :DDD
Askul atm
Min mamma: älskar du din mamma?
Jag:ehhh va?
Mamma: Ja, Älskar du din mamma?
Jag: ja de gör jag väl...?
Mamma: Bra ''Ger mig en Hundralapp''
Lite kul x)
Sked ( kul om någon säger "-jag har tråkigt äg nått kul -.-
-Sked (bara så fett random) xD)
Jag och min bror erik badade.
erik: du är så jävla lätt att jag kan kasta iväg dig som en sten, ba flopp flopp flopp. Alla kommer ba, äre en båt? äre en fisk? NEJ DET ÄR FELICIAAAA
mycket roligare irl.
jag och en kompis hade en diskussion om vem som var mest emo.
en annan kompis satt i cam och lyssnade på våran diskussion.
jag: Vem är mest emo utav oss två ?
( vi fixar till håret så att det hänger ner över ögonen, ja ni vet den vanliga "emo"luggen.
Varpå hon säger: Jag kan allvarligt inte se någon skillnad, ni är lika emo båda två.
roligare irl dock : 3
Caroline: Vad betyder n?
Lärare: Det är en annan benämning för x eller y.
Caroline: Men... nu förstår jag inte... n:et ser ju konstigt ut.
Jag: Carro... det där är pi...
Caroline: Finns det inte typ... fullkornsmos?
Jag: Carro... mos är gjort av potatis. Det finns inte fullkornspotatis.
Det bor en räv i skogarna omkring vårt hus som kommer hem till oss varje kväll och äter (min styvmamma ger honom rikligt med mat varje gång) och grannens katt hälsar också på då och då. I kväll hade båda två hälsat på och ätit för att sedan gå igen.
Jag: "It´s like a drive-trough..."
Anne: "Don´t be stupid, Lova. It´s not a drive-trough. They are animals, they can´t drive. Stop being so silly."
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet