Roliga saker någon sagt.
Citat från DickHead
Citat från BREWSKiES
Idag på tåget hem från Hässleholm när en kille skulle köpa 2 starköl.
Tanten med matvagnen: Får jag fråga hur gamla ni är?
Killen med ölen: Jag är 12 och hon är 9 *happyface*
hahaha du glömde ju senare!
ölkillen: nu ringer... mammaaaa! :D:D;D
HAHAHAHAHHA de va helt asum :D
Osså helt random "Jag är singel"
Mamma: *"råkar" slå mig med knytnäven i ögat*
Jag: Ajje, vad gör du?!
Mamma: Åh, det känns så skönt att få slå tillbaka!
"Justin Bieber är till och med värre än Michael Jackson! Och jag hatar liksom Michael Jackson, han är typ min dödsfiende! OCH JAG VANN!! För han dog först..."
En kille i skolan idag "jag kunde inte sova inatt, det kändes som.. julafton!" dog.<3
"Säljer Ikea soffor??"
I lumpen har ju som bekant alla namnbrickor, under stressövning så var det nån som tappade sin.
En av våra större ljushuvuden plockar upp den och utbrister "VEMS NAMNBRICKA ÄR DET HÄR?!"
Hade fått bilder från pappa o mamma från Thailand atm,
och visade mormor bilderna, hon bara: Ja men titta på fan, ångrade du dig inte nu att du inte följde med?
Jag: Öh.. Nope.
Hon: Duvet, jag har vart där. Och det var varmt som i helvetet, aldrig att jag åker dit igen!
Sen 5 min senare säger hon: Om man skulle ta o åka till Thailand igen innan man dör *happyface*
Jag: ../facepalm
"..vad heter den staden? EN FRUKT...CLEMENTIN.... CLEMENTIN....CLEMENTIIIN..."
"...katrineholm?"
"JAAAAAAAAAAAAAAAA"
Citat från saxx
"..vad heter den staden? EN FRUKT...CLEMENTIN.... CLEMENTIN....CLEMENTIIIN..."
"...katrineholm?"
"JAAAAAAAAAAAAAAAA"
i lol'd
Mer en händelse men here we go!
*Nella kommer in i mitt rum*
Jag; Jag kom in preliminärt!
Nella; Fick du svar på mail eller brev?
Jag; Brev.
*Nella vänder sig om och springer hem lika fort som hon kom hit för att kolla om hon fått intagningsbrevet*
Alltså åh vad jag stör mig på att tråden heter 'roliga saker någon sagt' istället för 'roliga citat'
Jag söker på citat som en galning varje gång, *suck*
Lillebror (2år) "Kiss pottan min"
Mamma "Ja, kiss pottan din. Ska du kissa på pottan nu?"
"Nä, inte jag"
"Vem ska göra det då?"
"Natha kiss pottan min" *pekar på mig, sedan på pottan och kollar uppfordrande*
Jag och 2 polare kommer in på ett thaihak, en polare påstår att han känner snubben i kassan. När vi kommer in säger han alldeles för högt "JAG HAUR KLIPPT MAJ".
Det var en ny kille i kassan.
Plötsligt känner ingen varandra längre. Jag sätter mig på en stol och lägger all energi på att hålla mig för skratt.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet