Roliga saker någon sagt.

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Kvinnan Tjej, 34 år

4 265 forumsinlägg

Skrivet:
10 februari 2011 kl. 23:48
Kvinnan Tjej, 34 år

Jag: HAHA jag pruttade samtidigt som jag fes! :D

skulle säga nös.

igår när jag och sandra drack sån där julcider med glitter:
Sandra: Hmm, undra vad glittret är gjort av? (tar en klunk)
Jag: Sandra.... Du drack precis Edward! :(

illbeyourcocaine Tjej, 28 år

524 forumsinlägg

Skrivet:
11 februari 2011 kl. 06:50
illbeyourcocaine Tjej, 28 år

(Jag vet inte riktigt vad vi snackade om..)

Jag: Jag är kåt på allt som rör sig o:
Fid0: ANDRE, STÅ STILL!

roligt atm iaf x3

TheBlues Kille, 30 år

1 754 forumsinlägg

Skrivet:
11 februari 2011 kl. 07:05
TheBlues Kille, 30 år

"SKa du ha en nacksmäll i pannan" nå "gangster" där en kompis bor XD

AlextheAwesome 31 år

1 652 forumsinlägg

Skrivet:
11 februari 2011 kl. 17:25

Elias sitter och kollar på Stinas stol och säger efter en stund: "Hehe, du har ingen såndär grej.. :3
Stina: Eller? :D
Han menade en spak som sitter under vissa stolar men vi misstolkade det liiiite med tanke på vart han kollade.. ^^

Lite senare during a pappersflygplaskrig:

Stina: Men hon kan ju träffa! *syftar på mig*
Elias: Men hon är tjej..
Stian: Aha, hon kan träffa för hon har ingen såndär grej! :D
Elias: Men alltså...... D:

pooftorrent Tjej, 31 år

1 120 forumsinlägg

Skrivet:
11 februari 2011 kl. 17:28
pooftorrent Tjej, 31 år

Mamma prata i telefon med en kompis så när hennes mobil ringde svara jag. Det var mormor då.

Mamma: "Säg att jag pratar med Gardina."
Jag: "Mamma pratar med Vagina... jag mena Gardina!"

Alla börja gapflabba... xd

Ladyrint Tjej, 32 år

1 306 forumsinlägg

Skrivet:
11 februari 2011 kl. 17:30
Ladyrint Tjej, 32 år

Emma: Varje skottår är jag lesbisk!

Vi diskuterade att vissa 'ändrade' sin sexuella läggning och hon kläckte denna underbara kommentaren!

Autentisk Tjej, 32 år

842 forumsinlägg

Skrivet:
11 februari 2011 kl. 19:58
Autentisk Tjej, 32 år

Tidigare idag skickade jag ett sms till 118 800 med texten:
"Vad ska vi göra?"
Fick svaret:
"Plocka upp hundbajs på gatan och lägg det i tidningspapper och slå in. Tänd eld på paketet och ring på hos någon i en trappuppgång. Göm er. När personen öppnar och ser att det brinner kommer den stampa rakt i bajset för att släcka elden. Mvh 118800"
Förväntade mig inte det svaret och dog en aning.

doe 31 år

4 134 forumsinlägg

Skrivet:
11 februari 2011 kl. 20:00
doe 31 år

win. ^

illbeyourcocaine Tjej, 28 år

524 forumsinlägg

Skrivet:
11 februari 2011 kl. 20:01
illbeyourcocaine Tjej, 28 år

<3 ^

BREWSKiES Tjej, 31 år

3 229 forumsinlägg

Skrivet:
11 februari 2011 kl. 22:54
BREWSKiES Tjej, 31 år

Malin. <3 ^

Elva Tjej, 31 år

1 119 forumsinlägg

Skrivet:
11 februari 2011 kl. 23:07
Elva Tjej, 31 år

Hahahaha fan vad underbart <3 ^

supergeek Tjej, 33 år

5 406 forumsinlägg

Skrivet:
11 februari 2011 kl. 23:08
supergeek Tjej, 33 år

xD xD f15_random_doom xD rose_princess orkar inteee

hipsterhora Tjej, 31 år

211 forumsinlägg

Skrivet:
11 februari 2011 kl. 23:47
hipsterhora Tjej, 31 år

Jag och pappa diskuterade rökning.
Jag: Jo, alltså jag är ju beroende. Jag har ju rökt i över två år. Dock är det inte lika mycket av nikotinet, men mer den känslan att stoppa in den i munnen och suga på den.
Far min: Är det inte bättre att du skaffar en pojkvän då? *Garvar ihjäl sig*
Jag: Det där var sjukt olämpligt att säga till sin dotter. Är det inte meningen att ens föräldrar ska vara överbeskyddande och inte vilja att man håller på med sådant?
Pappa: *Fortsätter att skratta*
Alltså, vad fan?

Galaxy Tjej, 31 år

1 267 forumsinlägg

Skrivet:
11 februari 2011 kl. 23:54
Galaxy Tjej, 31 år

Tjej på bussen: Ah alltså, jag hade ett sånt där kort med kontoladdning i en plastficka, men det rann ut...

<3

Elva Tjej, 31 år

1 119 forumsinlägg

Skrivet:
12 februari 2011 kl. 00:14
Elva Tjej, 31 år

Hanna säger:
ne men killar gillar stora rumpor, satsar på blöja endå :'D
Johanna säger:
men inte så stora att man mosar en, like mine ;o
Hanna säger:
nej gerej. det ska vara som *host*hon i skolan, fatta praktiskt att kunna ställa saker på den
Johanna säger:
HAHAHA ja det är grymmt, har datorn on it right now
Hanna säger:
men fatta grymmt, hoppsan, BÅDA banden gick plötsligt av på ryggsäcken, men vänta, det gööör ju inget för den står stadigt på min praktiska hylla här :D


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet